dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Dejdar, Eduard
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:53Z |
|
dc.date.issued |
2004-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35659
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma „Řešení výchovných problémů u dospívající mládeže'' ve svém úvodu popisuje základy výchovy a to zejména výchovy rodinné, jako primárního výchovného prostředí, do kterého jedinec vstupuje. Dále je obsáhlá část práce věnována popisu období dospívání jako specifické vývojové etapy jedince. Následuje výčet sociálně negativních jevů, vyskytujících se v chování dospívající mládeže. Hlavní část práce se soustřeďuje na výchovné problémy vyskytující se u dospívající mládeže, prevenci a řešení těchto problémů všemi institucemi podílejícími se na výchovném procesu. |
|
dc.format |
57 s. |
|
dc.format.extent |
352897 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
sourozenci
|
cs |
dc.subject |
učitel a třídní kolektiv
|
cs |
dc.subject |
napodobení
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
pubescenece
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
sekulární akcelerace
|
cs |
dc.subject |
zdraví
|
cs |
dc.subject |
přátelství a láska
|
cs |
dc.subject |
rodina a děti
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
společenské postavení
|
cs |
dc.subject |
politického postavení
|
cs |
dc.subject |
materiální zabezpečení
|
cs |
dc.subject |
fyzická a sociální zralost
|
cs |
dc.subject |
role a status
|
cs |
dc.subject |
hodnoty mladé a starší generace
|
cs |
dc.subject |
sociální deviace
|
cs |
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
šikanování
|
cs |
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní klasifikace nemocí
|
cs |
dc.subject |
toxikomanie a narkomanie
|
cs |
dc.subject |
mladistvý delikvent
|
cs |
dc.subject |
vývojová kriminologie
|
cs |
dc.subject |
příčiny delikvence
|
cs |
dc.subject |
celoživotní pachatelé
|
cs |
dc.subject |
dissociální osobnost
|
cs |
dc.subject |
rizikové a ochranné faktory
|
cs |
dc.subject |
ohnisková prevence
|
cs |
dc.subject |
adaptační proces
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
emocionální inteligence
|
cs |
dc.subject |
socioprofesní příprava
|
cs |
dc.subject |
výchovný přístup
|
cs |
dc.subject |
vztahy rodiny a školy
|
cs |
dc.subject |
rozdělení rodičů
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
občanské sdružení
|
cs |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
brothers and sisters
|
en |
dc.subject |
teacher and class team
|
en |
dc.subject |
impersonation
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
adolescent age
|
en |
dc.subject |
secular acceleration
|
en |
dc.subject |
health
|
en |
dc.subject |
friendship and love
|
en |
dc.subject |
family and children
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
social position
|
en |
dc.subject |
political position
|
en |
dc.subject |
financial guarantee
|
en |
dc.subject |
phisycal and social maturity
|
en |
dc.subject |
role and status
|
en |
dc.subject |
young and old generation´s
|
en |
dc.subject |
priorities
|
en |
dc.subject |
social deviation
|
en |
dc.subject |
aggression
|
en |
dc.subject |
chicanery aggressor
|
en |
dc.subject |
international classification illness
|
en |
dc.subject |
drug addiction
|
en |
dc.subject |
juvenily delinquent
|
en |
dc.subject |
criminology of evolution
|
en |
dc.subject |
cause of delinquence
|
en |
dc.subject |
lifelong delinquent
|
en |
dc.subject |
dissocial individuality
|
en |
dc.subject |
risk and protective factor
|
en |
dc.subject |
focal prevention
|
en |
dc.subject |
adaptive process prevention
|
en |
dc.subject |
emotional intelligence
|
en |
dc.subject |
sophiocareer preparation
|
en |
dc.subject |
educational approach
|
en |
dc.subject |
family and school´s relations
|
en |
dc.subject |
parents´ separation
|
en |
dc.subject |
civic association
|
en |
dc.title |
Řešení výchovných problémů u dospívající mládeže |
|
dc.title.alternative |
Dealing with problems arising in the process of educating adolescents |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vízdal, František |
|
dc.date.accepted |
2005-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s work to the topic „The solution of educational problems at the adolescent boys and girls'' describes the educational bases and especially family bases in introduction, like the primary family background, in which the individual person enters. The next extensive part is devoted to the describtion of the adolescent period like the individual person´s specific developmental phase. The following part is the listing of negative effects that occur in adolescents´ behaviour. The principal part concentrates on the family problems at the adolescents, the prevention and the solution of these problems by all institutions that participate in the educational process. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. University Institute |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
811
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2005-04-27 |
|
local.subject |
výchovné problémy
|
cs |
local.subject |
dospívající mládež
|
cs |
local.subject |
puberta
|
cs |
local.subject |
educational problems
|
en |
local.subject |
adolescents
|
en |
local.subject |
puberty
|
en |