Marketing communications in relation to intercultural differences
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kotoučová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:44Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:44Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35577
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této práce jsou marketingové komunikace firmy v interkulturních souvislostech. Práce pojednává o pojmu kultura, kulturní dimenze a definuje jednotlivé disciplíny marketingových komunikací. Praktická část se věnuje popisu marketingových komunikací společnosti Australian Education Centre a analýze brazilské a české kultury, jakožto hlavním pilířům multikulturní klientské základny společnosti. V závěru dává práce návod na zlepšení marketingových komunikací společnosti. |
|
dc.format |
76 s., 4 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
1004576 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kultura
|
cs |
dc.subject |
interkulturní
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
brazilská kultura
|
cs |
dc.subject |
česká kultura
|
cs |
dc.subject |
kulturní dimenze
|
cs |
dc.subject |
Hofstede
|
cs |
dc.subject |
Culture
|
en |
dc.subject |
Intercultural
|
en |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
Czech culture
|
en |
dc.subject |
Brazil culture
|
en |
dc.subject |
cultural dimensions
|
en |
dc.subject |
Hofstede
|
en |
dc.title |
Marketing communications in relation to intercultural differences |
|
dc.title.alternative |
Marketing communications in relation to intercultural differences |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2005-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Marketing communications in relation to intercultural differences is the topic of this thesis. The thesis dissertates about the term Culture, Cultural dimensions and defines the Marketing communication disciplines. The practical part describes Marketing communications of Australian Education Centre and analyzes Brazil and Czech culture as main pillars of the intercultural client base of the company. In the end of the thesis there is a direction for improvement of company’s Marketing communications. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
713
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-08-15 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account