Analýza marketingových komunikací SK Rytmik Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací SK Rytmik Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Sedláčková, Dita
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:33Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:33Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35490
dc.description.abstract Autorka se ve své bakalářské práci zabývá hodnocením stávajících marketingových komunikací neziskové organizace Sportovního klubu Rytmik Zlín. Při zpracování vychází z teoretických poznatků o marketingových komunikacích, přihlíží však ke specifickým aspektům propagace neziskových organizací. Na základě analýzy předkládá řešení v podobě návrhu nové struktury marketingové komunikace dotyčné organizace, přičemž hlavní důraz klade na oblast Public relations a reklamy.
dc.format 51 s., 7 s. příloh
dc.format.extent 2526413
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Rytmik Klub cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject Mertketing communication en
dc.subject Rytmik club en
dc.subject Non Profit Organisations en
dc.title Analýza marketingových komunikací SK Rytmik Zlín
dc.title.alternative Analisys of Marktering Communications - SK Rytmik Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated The Rytmik Zlín Sport Club ("Club") is the Bachelor work´s main object. The author mainly brings the assessment of present marketing communication ways - activities of the Club. In the work the theoretical marketing communication findings were used as well as specific NPO´s (Non Profit Organisations) publicity aspects. On the analysis basis the draft method of solution is given: draft new marketing communication structure of the Club when the stress is on Public Relations and Advertising area.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 594
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account