Specifika marketingu v bankovním sektoru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Václavíková, Dita
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:32Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35488
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná práce si klade za cíl ověřit hypotézu o existenci výrazných odlišností v aplikaci marketingových postupů v bankovním sektoru, v oblasti nefinančních služeb a v oblasti prodeje hmotných produktů. Informační základnou pro verifikaci výše uvedených předpokladů jsou fakta vyplývající z provedených analýz marketingové komunikace vybraných bankovních domů a ze srovnání konkrétních příkladů komunikační strategie z oblasti finančních služeb, ostatních služeb a produktů. V úvodu práce je zmapována současná situace v bankovním sektoru v ČR od počátku devadesátých let až po současnost. Na základě provedených srovnání definuje rozdíly mezi marketingem produktu, služeb a bankovních služeb, kdy se opírá zejména o aplikaci jednotlivých součástí marketingového mixu do praxe. Tento faktor přináší styčný bod mezi teorií a praxí. Závěrem je vysloveno potvrzení předkládané hypotézy a předloženy návrhy opatření vedoucích k vyšší účinnosti marketingové komunikace v bankovním sektoru. Uvedených výsledků bylo dosaženo za pomoci analyticko-syntetických metod. Použité informační zdroje mají primární i sekundární charakter. |
|
dc.format |
57s, 10 s. příloh |
|
dc.format.extent |
641724 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
bankovní sektor
|
cs |
dc.subject |
banka
|
cs |
dc.subject |
bankovnictví
|
cs |
dc.subject |
hmotný produkt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
banking sector
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Specifika marketingu v bankovním sektoru |
|
dc.title.alternative |
Specificity of marketing in bank´s segment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2005-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The submitted work aims to verify the hypothesis of existence of significant differences in application of marketing procedures in the banking sector, in the area of non-financial services and in the area of sales of physical products. Verification of the presumptions above was carried out based on facts resulting from carried-out analyses of marketing communication of selected banking institutions and from comparison of specific examples of communication strategy in the area of financial services and other services and products. Preface of my work provides a description of current state of affairs in the Czech banking sector from the beginning of 1990´s up till present. Based on the carried-out comparisons the work defines differences between marketing for products, services and banking services, where it builds upon introduction of individual parts of marketing mix in practice. This factor represents a point where theory and practice meet. In conclusion, the submitted hypothesis is verified and measures leading to increased efficiency of marketing communication in banking sector are proposed. These results were achieved by means of analytic-synthetic methods. The used information sources are of both primary and secondary character. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
592
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account