Specifika marketingu v bankovním sektoru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika marketingu v bankovním sektoru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Václavíková, Dita
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:32Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35488
dc.description.abstract Předkládaná práce si klade za cíl ověřit hypotézu o existenci výrazných odlišností v aplikaci marketingových postupů v bankovním sektoru, v oblasti nefinančních služeb a v oblasti prodeje hmotných produktů. Informační základnou pro verifikaci výše uvedených předpokladů jsou fakta vyplývající z provedených analýz marketingové komunikace vybraných bankovních domů a ze srovnání konkrétních příkladů komunikační strategie z oblasti finančních služeb, ostatních služeb a produktů. V úvodu práce je zmapována současná situace v bankovním sektoru v ČR od počátku devadesátých let až po současnost. Na základě provedených srovnání definuje rozdíly mezi marketingem produktu, služeb a bankovních služeb, kdy se opírá zejména o aplikaci jednotlivých součástí marketingového mixu do praxe. Tento faktor přináší styčný bod mezi teorií a praxí. Závěrem je vysloveno potvrzení předkládané hypotézy a předloženy návrhy opatření vedoucích k vyšší účinnosti marketingové komunikace v bankovním sektoru. Uvedených výsledků bylo dosaženo za pomoci analyticko-syntetických metod. Použité informační zdroje mají primární i sekundární charakter.
dc.format 57s, 10 s. příloh
dc.format.extent 641724
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
dc.subject marketing cs
dc.subject bankovní sektor cs
dc.subject banka cs
dc.subject bankovnictví cs
dc.subject hmotný produkt cs
dc.subject marketing en
dc.subject banking sector en
dc.subject communication en
dc.title Specifika marketingu v bankovním sektoru
dc.title.alternative Specificity of marketing in bank´s segment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated The submitted work aims to verify the hypothesis of existence of significant differences in application of marketing procedures in the banking sector, in the area of non-financial services and in the area of sales of physical products. Verification of the presumptions above was carried out based on facts resulting from carried-out analyses of marketing communication of selected banking institutions and from comparison of specific examples of communication strategy in the area of financial services and other services and products. Preface of my work provides a description of current state of affairs in the Czech banking sector from the beginning of 1990´s up till present. Based on the carried-out comparisons the work defines differences between marketing for products, services and banking services, where it builds upon introduction of individual parts of marketing mix in practice. This factor represents a point where theory and practice meet. In conclusion, the submitted hypothesis is verified and measures leading to increased efficiency of marketing communication in banking sector are proposed. These results were achieved by means of analytic-synthetic methods. The used information sources are of both primary and secondary character.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 592
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account