Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Šopíková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:32Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:32Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35483
|
|
dc.description.abstract |
Mým cílem je přinést přehled o filmovém festivalu, analýzu dosavadní prováděné marketingové komunikace, podrobněji identifikovat jejich návštěvníky, charakterizovat poslední ročník letní filmové školy, její propagaci a integrovaný komunikační mix. V mé práci raději aplikuji analýzu praktických informací získaných vlastním průzkumem do praxe, než popis teoretických poznatků, týkajících se marketingové terminologie, které jsou snadno dohledatelné a velmi dobře zpracované v jiných publikacích. |
|
dc.format |
58 s., 30 s. příloh |
|
dc.format.extent |
336028 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Letní filmová škola
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Summer films school
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti |
|
dc.title.alternative |
Marketing communication of summer film school in Uherské Hradiště |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Film festivals have always been very popular with spectators from the public and therefore they bave significant impact on culture, scholarship and tourism. They can also bring a financial effect and offer a possibility of creating new short-term job opportunities. Film festival is a subject wleich needs to be well promoted so that it could find its future customers. It has become a sensible choice for young people to spend their leisure time. As a result film festival represents an important factor of prevention from drugs, gambling, crime and other social-pathological phenomena. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
587
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-04 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account