Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Šopíková, Barbora
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:32Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:32Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35483
dc.description.abstract Mým cílem je přinést přehled o filmovém festivalu, analýzu dosavadní prováděné marketingové komunikace, podrobněji identifikovat jejich návštěvníky, charakterizovat poslední ročník letní filmové školy, její propagaci a integrovaný komunikační mix. V mé práci raději aplikuji analýzu praktických informací získaných vlastním průzkumem do praxe, než popis teoretických poznatků, týkajících se marketingové terminologie, které jsou snadno dohledatelné a velmi dobře zpracované v jiných publikacích.
dc.format 58 s., 30 s. příloh
dc.format.extent 336028
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Letní filmová škola cs
dc.subject festival cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Summer films school en
dc.subject festival en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.title Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti
dc.title.alternative Marketing communication of summer film school in Uherské Hradiště
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated Film festivals have always been very popular with spectators from the public and therefore they bave significant impact on culture, scholarship and tourism. They can also bring a financial effect and offer a possibility of creating new short-term job opportunities. Film festival is a subject wleich needs to be well promoted so that it could find its future customers. It has become a sensible choice for young people to spend their leisure time. As a result film festival represents an important factor of prevention from drugs, gambling, crime and other social-pathological phenomena.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 587
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-04


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account