dc.contributor.advisor |
Zavřelová, Veronika
|
|
dc.contributor.author |
Suchoňová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:31Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:31Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35480
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce vychází z profesního zaměření autorky a zabývá se marketingem mediálního trhu. Práce postihuje některé zjevné zákonitosti trhu tištěné reklamy a stručně analyzuje vývoj, stav a příležitosti inzertního trhu ve zlínském regionu. Výstupy analýzy porovnává s cíli a výsledky strategického rozvoje Zlínského kraje. Pokouší se stanovit potenciál inzertního trhu pro deník MF DNES v regionu a definovat podmínky jeho optimální využití. Z těchto podmínek odvozuje doporučení pro práci inzertních poradců při prodeji inzerátů. Práce může posloužit laickému čtenáři jako základní informace o marketingu trhu tištěné reklamy nebo jako příspěvek pro hlubší studium marketingu mediálního trhu. |
|
dc.format |
59 s, 16 s obr. přiloh |
|
dc.format.extent |
642082 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing mediálního trhu
|
cs |
dc.subject |
trh tištěné reklamy
|
cs |
dc.subject |
strategický rozvoj Zlínského kraje
|
cs |
dc.subject |
potenciál inzertního trhu
|
cs |
dc.subject |
Inzerát
|
cs |
dc.subject |
inzertní poradce
|
cs |
dc.subject |
marketing of media market
|
en |
dc.subject |
printed advertisement market
|
en |
dc.subject |
strategic development of the Zlin Region
|
en |
dc.subject |
potencial of advertisement market
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
advertising consultant
|
en |
dc.title |
Vývoj, stav a příležitosti inzertního potenciálu MF DNES ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Development, situation and opportunities of advertising potential of daily MF DNES in the Zlin Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is based on the author's field of professional interest. It concerns on marketing of media market. The thesis covers several apparent standards of printed advertisement market and provides a brief analysis of development and current features of and opportunities arising from the advertisement market in Zlin region. These analysis' outputs are compared with goals and outcomes of strategic development of the Zlin Region. The thesis attempts to define potential of advertisement market in the region for the daily MF DNES and to define conditions of its optimal exploitation. The author educes out of these conditions recommendations for advertising consultants' work. The thesis may serve as a source of basic information on marketing of printed advertisement market for laic readers as well as a contribution to in-depth study of media market marketing. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
584
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|