Vliv médií na děti nižšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Střížová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:31Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:31Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35479
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci se snažím objasnit (vysvětlit) vztah dnešních dětí ve věku mezi 6 a 9 rokem k médiím, která je každodenně obklopují. Pokusím se Vám představit segment dětí a jijich mediálních zvyklostí. Zabývala jsem se také změnami v jejich životním stylu a pochopitelně také příčinami způsobujícími tyto změny. Svou práci jsem rozdělila na několi kapitol: média a jejich vliv na společnost, děti a TV, děti a reklama, děti a ostatní média (četba a internet), děti a volný čas. Chápu, že se Vám může zdát zvláštní, že jsem do vlivu médií zařadila i volný čas. Stále častěji se, ale setkávám s názorem, že dnešní děti tráví čas převážně před televizí, případně počítačem. Pokusila jsem se zjistit, jak je to doopravdy. |
|
dc.format |
38 s., 6 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
479841 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
Children
|
en |
dc.subject |
Media
|
en |
dc.subject |
Commercials
|
en |
dc.subject |
Free time
|
en |
dc.title |
Vliv médií na děti nižšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
The Influence of Media on Children of Lower School Age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this text I am trying to show attitudes of children aged from 6 to 9 towards media present in their every day life. I studied sample of chlidren and their habits related to media. I have also anlyzed chanes in their life-styles and phenomena causing such changes. This work is divided into several chapters: Media and the way they affect society, Children and TV, Children and commercials, Children and other media (books and the Internet), and Children and free time. It may seem unusual that I have included "free time" among the studied topics. The reason why I did so was hne widespread opinion that children spend most of their free time watching TV or engaged with computers. I tried to find out what the real situation is. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
583
|
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account