dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Spiess-Velčovská, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:31Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:31Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35478
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza trhu Public Relations v Německu. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních studií a především z mých osobních zkušeností z pracovního trhu v Německu. Základní informace o Public Relations v Německu jsou uvedeny v teoretické části. První kapitola přibližuje obecnou situaci oboru marketingové komunikace v Německu, druhá specifika práce v oboru PR, dále popisuji nové produkty PR a v závěru podávám nástin současné situace na německém pracovním trhu v oboru PR. Druhá část bakalářské práce je sumarizací výsledků, které vyplynuly z dotazníkového průzkumu. Cílem průzkumu bylo získat informace o postojích předních německých PR agentur k vysokoškolským absolventům ze střední a východní Evropy a zjistit jejich možnosti uplatnění v oboru PR v Německu. Průzkum proběhl v období leden/únor 2005. |
|
dc.format |
44 s. |
|
dc.format.extent |
416413 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
PR v Německu
|
cs |
dc.subject |
Podniková komunikace v Německu
|
cs |
dc.subject |
PR kampaň Mercedes-Benz
|
cs |
dc.subject |
Specifika práce v oboru PR v Německu
|
cs |
dc.subject |
Komunikace s německými žurnalisty
|
cs |
dc.subject |
Zásady PR práce v Německu
|
cs |
dc.subject |
Event PR
|
cs |
dc.subject |
H&M PR kampaň
|
cs |
dc.subject |
Fruit of the Loom PR kampaň
|
cs |
dc.subject |
Weblogs
|
cs |
dc.subject |
Finanční ohodnocení PR pracovníků v Německu
|
cs |
dc.subject |
Dotazníkový průzkum pro německé PR agentury
|
cs |
dc.subject |
PR in Germany
|
en |
dc.subject |
Corporate Communication in Germany
|
en |
dc.subject |
Mercedes-Benz PR campaign
|
en |
dc.subject |
Specification of work in PR branch in Germany
|
en |
dc.subject |
Communication with German journalists
|
en |
dc.subject |
Basics PR-work in Germany
|
en |
dc.subject |
Event PR
|
en |
dc.subject |
H&M PR campaign
|
en |
dc.subject |
Fruit of the Loom PR campaign
|
en |
dc.subject |
Weblogs
|
en |
dc.subject |
Compensation of PR Specialists in Germany
|
en |
dc.subject |
Research in German PR agencies
|
en |
dc.title |
Možnosti uplatnění v oboru PR v Německu |
|
dc.title.alternative |
Chances to work in the PR branch in Germany |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is an analysis of the situation of the Public Relations market in Germany. It is mainly based on literature, on diverse studies and on personal experience from my work in Germany. General information about the branch Public Relations in Germany is included in the first part of my bachelor thesis. In the first chapter, the situation of the marketing communication market in Germany is described. The second chapter is about the particularities of Public Relations, the third chapter outlines new instruments of PR and the last theoretical chapter is a summary of the current situation on the German PR job market. The second part of my Bachelor Thesis is based on personal research. The goal of this research was to get information about the attitudes of the most successful German PR agencies to the graduated students of the East and Middle Europe and to get information about their chances to work in the PR branch in Germany. This research was performed in January/February 2005. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
582
|
|
utb.result.grade |
B |
|