TipCars.com - změna firemní strategie a upevnění pozice na trhu automobilových serverů v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Směšný, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:31Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35477
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se ve své teoretické části zaměřuje na analýzu vývoje trhu automobilových serverů v ČR za rok 2004. Především pak přináší jejich popis, strukturu, návštěvnost a podíl na trhu. Na závěr první kapitoly také krátce nastiňuje předpokládaný vývoj v roce 2005. Druhá kapitola se zaměřuje na vybraný server TipCars.com a přináší podrobné představení celkové koncepce a krátce nastiňuje oblasti, kterých se změna dotkla. Praktická část práce se pak věnuje hlavnímu tématu, kterým je změna firemní strategie automobilového serveru TipCars.com. Vysvětluje jaké okolnosti vedly management k uvedeným změnám a podrobně je popisuje. Výsledky aplikace strategie jsou pak rozebrány v kapitole 3.3. V poslední kapitole pak práce nabízí pohled na vývoj automobilových serverů do delší budoucnosti. Zejména se autor zaměřuje na jejich zvyšující se důležitost pro zadavatele inzerce. |
|
dc.format |
45 s., 12 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
1827389 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007 |
|
dc.subject |
Automobilový server
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
internetový portál
|
cs |
dc.subject |
zpravodajství
|
cs |
dc.subject |
Car server
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
internet portal
|
en |
dc.subject |
press coverage
|
en |
dc.title |
TipCars.com - změna firemní strategie a upevnění pozice na trhu automobilových serverů v ČR |
|
dc.title.alternative |
TipCars.com - change of the company's strategy and establishing of the position on the car servers market in CR |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2005-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor’s thesis is in its theoretical part focused on an analysis of trends of car servers market in Czech Republic in the year 2004. It’s devoted mostly to their description, structure, attendance and market share. At the end of the first chapter it briefly predicts expected development in 2005. The second chapter is specialized in chosen server - TipCars.com, and yields in detailed introduction of the whole strategy and briefly describes areas that were influenced by the change. Practical part of the thesis is dedicated to the main subject – change of the firm’s strategy at the car server TipCars.com. It explains the circumstances which lead the management to mentioned changes and describes them in detail. The results of strategy’s application are analyzed in chapter 3.3. The last chapter prophecies development of car servers in further future. The author is mainly focused on their rising importance for advertisement representatives. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
581
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account