TipCars.com - změna firemní strategie a upevnění pozice na trhu automobilových serverů v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

TipCars.com - změna firemní strategie a upevnění pozice na trhu automobilových serverů v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Směšný, Karel
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:31Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35477
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se ve své teoretické části zaměřuje na analýzu vývoje trhu automobilových serverů v ČR za rok 2004. Především pak přináší jejich popis, strukturu, návštěvnost a podíl na trhu. Na závěr první kapitoly také krátce nastiňuje předpokládaný vývoj v roce 2005. Druhá kapitola se zaměřuje na vybraný server TipCars.com a přináší podrobné představení celkové koncepce a krátce nastiňuje oblasti, kterých se změna dotkla. Praktická část práce se pak věnuje hlavnímu tématu, kterým je změna firemní strategie automobilového serveru TipCars.com. Vysvětluje jaké okolnosti vedly management k uvedeným změnám a podrobně je popisuje. Výsledky aplikace strategie jsou pak rozebrány v kapitole 3.3. V poslední kapitole pak práce nabízí pohled na vývoj automobilových serverů do delší budoucnosti. Zejména se autor zaměřuje na jejich zvyšující se důležitost pro zadavatele inzerce.
dc.format 45 s., 12 s. obr. příloh
dc.format.extent 1827389
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
dc.subject Automobilový server cs
dc.subject internet cs
dc.subject internetový portál cs
dc.subject zpravodajství cs
dc.subject Car server en
dc.subject internet en
dc.subject internet portal en
dc.subject press coverage en
dc.title TipCars.com - změna firemní strategie a upevnění pozice na trhu automobilových serverů v ČR
dc.title.alternative TipCars.com - change of the company's strategy and establishing of the position on the car servers market in CR
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor’s thesis is in its theoretical part focused on an analysis of trends of car servers market in Czech Republic in the year 2004. It’s devoted mostly to their description, structure, attendance and market share. At the end of the first chapter it briefly predicts expected development in 2005. The second chapter is specialized in chosen server - TipCars.com, and yields in detailed introduction of the whole strategy and briefly describes areas that were influenced by the change. Practical part of the thesis is dedicated to the main subject – change of the firm’s strategy at the car server TipCars.com. It explains the circumstances which lead the management to mentioned changes and describes them in detail. The results of strategy’s application are analyzed in chapter 3.3. The last chapter prophecies development of car servers in further future. The author is mainly focused on their rising importance for advertisement representatives.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 581
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account