Možnosti a meze propagační kreativity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti a meze propagační kreativity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Paloušová, Jelena
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:30Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:30Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35473
dc.description.abstract Bakalářská práce se v teoretické části zabývá kreativitou ve vztahu k propagaci a definováním jejích možností a mezí. Po definování klíčových pojmů autorka následně přesouvá pozornost z obecné roviny ke specifikaci možností a omezení kreativity u tiskové reklamy. Praktická část je zaměřena na analýzu inzerce zvoleného čísla časopisu Reflex. U každého inzerátu je vzhledem k jeho jednotlivým složkám hodnocena především kreativita tvůrců jednotlivých složek (text a grafika), míra jimi uplatněné profesionality a účelnost sdělení. Současně s diskusí stanovených hypotéz předkládá autorka základní doporučení pro tvorbu tiskového inzerátu.
dc.format 89 s
dc.format.extent 6173707
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject kreativita cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagační kreativita cs
dc.subject možnosti a meze propagační kreativity cs
dc.subject tiskový inzerát cs
dc.subject creativity en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotional creativity en
dc.subject possibilities and limitations of promotional creativity en
dc.subject press advertisement en
dc.title Možnosti a meze propagační kreativity
dc.title.alternative The Possibilities and Limitations of Promotional Creativity
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated The theoretical section of this bachelor thesis analyses creativity in relation to promotion and tries to define its possibilities and limitations. After definition of key terms on general level the author concentrates on possibilities and limitations of press advertising. The practical section focuses on the analysis of all advertisements printed in a chosen edition of the Reflex magazine.In all analysed samples especially the creativity of the authors of the ad components (text, graphics), their level of professionality and validity of the communication were evaluated. Along with the discussion of hypotheses the author offers basic recommendations for creation of press advertisements.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 577
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account