Firemní časopisy v neziskovém sektoru a magazín Generace občanského sdružení Život 90
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kotmel, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:29Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:29Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35468
|
|
dc.description.abstract |
První část Bakalářské práce je věnována teorii firemních periodik, která je dána do souvislosti s marketingem a marketingovými komunikacemi neziskových organizací. Jsou zde uvedeny příklady firemních periodik neziskových organizací a také základní postup při tvorbě firemního periodika. V praktické části je analyzován magazín Generace občanského sdružení Život 90, který svým provedením, rozsahem 52 stran i nákladem 20 000 ks vybočuje z řady firemních periodik obvyklých v neziskovém sektoru. V souvislosti marketingem a marketingovými komunikacemi Života 90 analýza ukázala, že magazín Generace slouží efektivně této organizaci jako služba, která klientům organizace, seniorům, poskytuje informace a rady pro zlepšení kvality jejich života. Avšak s ohledem na způsob začlenění firemních informací, vizuální styl magazínu a způsob přípravy obsahu magazínu bylo zjištěno, že magazín Generace není zcela efektivně začleněn do marketingu organizace, a také že plně nevyužívá možnost komunikovat s dárci jako důležitou cílovou skupinou. V závěru práce je tedy navrženo několik obecně použitelných řešení pro zvýšení komunikační efektivity firemních periodik neziskových organizací. |
|
dc.format |
48 |
|
dc.format.extent |
1792132 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
firemní
|
cs |
dc.subject |
časopis
|
cs |
dc.subject |
magazín
|
cs |
dc.subject |
periodikum
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
Generace
|
cs |
dc.subject |
Život 90
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
občanské
|
cs |
dc.subject |
sdružení
|
cs |
dc.subject |
corporate
|
en |
dc.subject |
periodicals
|
en |
dc.subject |
non-profit
|
en |
dc.subject |
magazine
|
en |
dc.subject |
civil
|
en |
dc.subject |
association
|
en |
dc.subject |
organization
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Life 90
|
en |
dc.subject |
Generation
|
en |
dc.title |
Firemní časopisy v neziskovém sektoru a magazín Generace občanského sdružení Život 90 |
|
dc.title.alternative |
Corporate Magazines in Non-profit Sector Magazine "Generace" (Generation) of Civic Association "Život 90" (Life 90) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The first part of the Bachelor Dissertation is dedicated to the theory of corporate periodicals that is put into context with marketing and marketing communication of non-profit organizations. There are presented examples of corporate periodicals of non-profit organizations and also basic principles of creation of corporate periodical. In the practical part there is analyzed magazine of civic association Life 90, which is based on its concept, extent of 52 pages and edition of 20.000 pcs unique among the amount of corporate periodicals usual in non-profit sector. In connection with marketing and marketing communication of Life 90 the analysis showed that the Generation magazine serves effectively this organization as a tool that provides the organization?s clients ? seniors ? information and advice for their life quality improvement. However, with regard to the manner of integration of the corporate information, visual style of the magazine and to the manner of magazine content set-up it was found that the Generation magazine is not fully effectively incorporated into the organization marketing and also that it does not fully utilize the possibility to communicate with the donors as an important target group. In the final part of the dissertation there are therefore suggested several generally efficient solutions for improvement of the communication effectiveness of the non-profit organizations corporate periodicals. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
572
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account