Postavení rádia Evropa 2 na rozhlasovém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postavení rádia Evropa 2 na rozhlasovém trhu

Show full item record

No preview available
Title: Postavení rádia Evropa 2 na rozhlasovém trhu
Author: Ježek, Jan
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Cílem práce bylo zařadit rádio do kontextu marketingových komunikací, popsat a zhodnotit výzkum měření poslechovosti rádií v České republice – Mediaprojekt, popsat historický vývoj rádia Evropa 2 a celkově zanalyzovat tento subjekt jak z pohledu posluchače, tak z pohledu zadavatele reklamní kampaně. Rozborem Mediaprojektu jsem dospěl k závěru, že je plně dostačujícím výzkumem pro potřeby dnešního rozhlasového i tiskového trhu. Analýza rádia Evropa 2 potvrdila její výjimečnost a silnou pozici na rozhlasovém trhu. Navrhovaná zlepšení mají charakter pouze drobných vylepšení, protože ze strany Evropy 2 nedochází k žádným závažnějším pochybením ani v programu, ani v propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35463
Date: 2005-02-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 567


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account