Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Zezulka, Libor
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:27Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35457
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační prostředky vydavatelství Vogel Burda Communications s.r.o. s ohledem na cílové skupiny a jednotlivé tituly. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace s důrazem na konkrétní formy komunikace využívané vydavatelstvím. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu komunikačních prostředků používaných u publikovaných titulů a návrhy na zlepšení komunikace magazínu Chip.
dc.format 52 s., 6 s. obr. příloh
dc.format.extent 602174
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject časopis cs
dc.subject média cs
dc.subject communication en
dc.subject communications strategy en
dc.subject target group en
dc.subject magazine en
dc.subject media en
dc.title Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s.r.o.
dc.title.alternative Communications activities of publishing Vogel Burda Communications, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2005-05-27
dc.description.abstract-translated The purpose of graduation thesis is to analyze communications strategy of publishing Vogel Burda Communications s.r.o. in reference to target group and magazines published. There are descriptions of five basic parts of marketing communications in theoretical part emphatically to particular way of communications. Second part brings the detailed analysis of communication strategy focused on particular magazines and also brings several proposals how to make communications strategy of Chip magazine more effective and more efficient.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 561
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account