Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Zezulka, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:27Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35457
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační prostředky vydavatelství Vogel Burda Communications s.r.o. s ohledem na cílové skupiny a jednotlivé tituly. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace s důrazem na konkrétní formy komunikace využívané vydavatelstvím. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu komunikačních prostředků používaných u publikovaných titulů a návrhy na zlepšení komunikace magazínu Chip. |
|
dc.format |
52 s., 6 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
602174 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007 |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
časopis
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communications strategy
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
magazine
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.title |
Komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Communications activities of publishing Vogel Burda Communications, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2005-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of graduation thesis is to analyze communications strategy of publishing Vogel Burda Communications s.r.o. in reference to target group and magazines published. There are descriptions of five basic parts of marketing communications in theoretical part emphatically to particular way of communications. Second part brings the detailed analysis of communication strategy focused on particular magazines and also brings several proposals how to make communications strategy of Chip magazine more effective and more efficient. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
561
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account