Česká filmová a televizní reklama ve 21.století

DSpace Repository

Language: English čeština 

Česká filmová a televizní reklama ve 21.století

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Černý, Robert
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:27Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35453
dc.description.abstract Bakalářská práce obsahuje analýzu nejsilnější a nejbohatší stránky reklamní komunikace, televizní a filmovou reklamu po roce 2000. Snaží se vysvětlit a zařadit do kontextu reklamního světa některé pověry a rčení, například „zlaté české ručičky'' nebo „typický český humor''. Také se pokusí odpovědět na některé otázky. Ta zásadní zní: Uplatňuje česká reklama své specifické kulturní stereotypy v současném reklamním globalizujícím se světě ?
dc.format 45 s., 20 s. příloh
dc.format.extent 1853958
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
dc.subject reklama cs
dc.subject humor cs
dc.subject česká reklama cs
dc.subject kulturní stereotypy cs
dc.subject product placement cs
dc.subject advertising en
dc.subject TV commercial en
dc.subject culture stereotypes en
dc.subject czech advertising en
dc.subject cinema commercial en
dc.subject product placement en
dc.title Česká filmová a televizní reklama ve 21.století
dc.title.alternative Czech cinema and TV commercial in 21. century
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated Bachelor’s dissertation including analysis of the most powerful and wealthiest aspect of advertisement communications in TV and film ads after year 2000. It is trying to describe and place into context some of superstisions and formulas like „Gold czech hands'' or „Typical czech humor''. Also it trying to give answers on some questions. The basic question is: Does the czech advertisement enforce the specific cultural stereotypes in today’s full of advertisement global world?
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 556
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account