Role celebrit v reklamách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role celebrit v reklamách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Šůstková, Gabriela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:27Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:27Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35452
dc.description.abstract Teoretická část popisuje význam slova celebrita, definuje televizní i tištěnou reklamu, pojednává o doporučovatelích jako o komunikačních zdrojích zprávy. Praktická část zkoumá vztah veřejnosti k celebritám jako k mluvčím značek či produktů. Zaměřuje se na nejčastější celebrity v reklamách, jsou zde konkrétní příklady známých sportovců, populárních umělců, politiků, tzv.''seriálových celebrit'' a jiných významných osobností. Dále pomocí dotazníku analyzuje situaci v oblasti využívání celebrit v propagačním prostředí a její dopad na daný produkt.
dc.format 64 s., 1s. příloh
dc.format.extent 706842
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject celebrita cs
dc.subject televizni reklama cs
dc.subject značka cs
dc.subject doporučovatel cs
dc.subject celebrity en
dc.subject TV ads en
dc.subject advertisement en
dc.subject brand en
dc.title Role celebrit v reklamách
dc.title.alternative The role of celebrit in advertisement
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2005-05-26
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of my project I describe the meaning of the word „celebrity'', furthermore the bounds of TV ads and printed advertisements are bounded and the project deals with recommanders of such ads who are communication recources of some information. The practical part investigates the attitudes of the public to celebrities in advertisements who are representants of some brands or products. There are some concrete samples of famous athletes, popular artists, politicians, so called soap- operas celebrities and other important personalities who can be seen very often in different advertisements. The situation in the spere of utilization of celebrities in the setting of promotion and its consequences on the product is analyse in form of a questionnaire.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 555
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account