dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Šmahajová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:26Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:26Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35448
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá prostředky mluvené řeči a psaného slova v propagačním sdělení. Bakalářská práce je zaměřena na televizní a tiskovou reklamu. Na konkrétních příkladech televizních a tiskových reklam jsou ukázány prostředky, které působí na recipienty. Působení reklamy je také doloženo pomocí dotazníků. Ze získaných výsledků bude možno posoudit , zda jsou využité prostředky efektivní. |
|
dc.format |
49 s., 1s. přílohy, dotazník |
|
dc.format.extent |
546654 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
televizní a tisková reklama
|
cs |
dc.subject |
diferenciace národního jazyka
|
cs |
dc.subject |
postavení televizních a tiskových médií v systému mareketingových komunikací
|
cs |
dc.subject |
mluvená řeč a psané slovo
|
cs |
dc.subject |
Work focuses on television and priting advertisement
|
en |
dc.subject |
spoken and written word
|
en |
dc.title |
Mluvená řeč a psané slovo v propagačním sdělení |
|
dc.title.alternative |
Spoken language and written word in the message of advertisements |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2005-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with resources of spoken and written word in a promotional message. The bachelor work focuses on television and printing advertisement. On concrete examples of television and printing advertisements, there are shown facilities, which affect targeted customers. The effect of promotion is also documented by means of inquiries. From gained results, it will be possible to judge whether the used facilities are efficient. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
551
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|