Analýza a srovnání propagačních aktivit amatérské a profesionální taneční skupiny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kulhánek, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Svozilová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:26Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:26Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35447
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem bakalářské práce je podrobná analýza a srovnání propagačních aktivit Občanského sdružení Taneční skupina Motus Třebíč a profesionální taneční skupiny Ma-gic Free Group Brno. Na základě srovnání úrovně propagace v neziskovém a komerčním sektoru je vypracován návrh řešení, jehož cílem je přispět ke zlepšení stávající situace v taneční skupině Motus Třebíč a pomoci jí účinněji rozvinout tolik potřebnou propagaci. |
|
dc.format |
44 s., 10 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
2648211 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
propagační aktivity
|
cs |
dc.subject |
taneční skupina
|
cs |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
promotional activities
|
en |
dc.subject |
dance group
|
en |
dc.title |
Analýza a srovnání propagačních aktivit amatérské a profesionální taneční skupiny |
|
dc.title.alternative |
The Analysis and Comparison of Amateur and Professional Dance Groups Promotional Activities |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taťák, Vlastimil |
|
dc.date.accepted |
2005-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Core of this bachelor work is detailed analysis and comparison of promotion activities of citizen’s corporation named Dance group Motus and professional dance group Magic Free Group Brno. Project, which aim is to contribute to support of common situation in the Dance group Motus and to help it rise so needed promotion more effectively, is based on comparison of promotion level in non-commercial and commercial sector |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
550
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-05 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account