Dětské centrum Zlín - specifika komunikace a možnosti jejího zefektivnění

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dětské centrum Zlín - specifika komunikace a možnosti jejího zefektivnění

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Linhartová, Marta
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:24Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:24Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35438
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je odhalení specifik komunikace Dětského centra Zlín. Na základě definovaných teorií a postupů v rámci marketingových komunikací jsou formulována teoretická východiska a nastaveny pracovní hypotézy. Praktická část je zaměřena na analýzu současných forem komunikace Dětského centra Zlín. Součástí práce je dotazníkový průzkum povědomí veřejnosti o činnosti a aktivitách Dětského centra Zlín. Následující část je shrnutím výsledků analýzy v konfrontaci s informacemi údajů získaných dotazníkovým průzkumem. Ty jsou podkladem vlastních návrhů vedoucích k případnému zlepšení efektivity komunikace Dětského centra Zlín.
dc.format 59 s., 29 s. příloh
dc.format.extent 558953
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject propagační aktivity cs
dc.subject Dětské centrum Zlín cs
dc.subject non-profit association en
dc.subject publicity activities en
dc.subject "Dětské centrum Zlín" en
dc.title Dětské centrum Zlín - specifika komunikace a možnosti jejího zefektivnění
dc.title.alternative Dětské centrum Zlín - the specifications of communication and ways of making communication more effective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated In this bachelor thesis I set myself an aim to sketch specifications of communication of "Dětské centrum Zlín". I will formulate theoretical ways out and work hypothesis on the principle of defining theories and processes in the marketing communication. I would like to find out how great is the awaransess of public about activities of "Dětské centrum Zlín". I will elaborate the results of my analysis and if it is needful I will complete it with my own suggestion. These suggestion should contribute to more effective communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 537
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account