Dětské centrum Zlín - specifika komunikace a možnosti jejího zefektivnění
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Linhartová, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:24Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:24Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35438
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je odhalení specifik komunikace Dětského centra Zlín. Na základě definovaných teorií a postupů v rámci marketingových komunikací jsou formulována teoretická východiska a nastaveny pracovní hypotézy. Praktická část je zaměřena na analýzu současných forem komunikace Dětského centra Zlín. Součástí práce je dotazníkový průzkum povědomí veřejnosti o činnosti a aktivitách Dětského centra Zlín. Následující část je shrnutím výsledků analýzy v konfrontaci s informacemi údajů získaných dotazníkovým průzkumem. Ty jsou podkladem vlastních návrhů vedoucích k případnému zlepšení efektivity komunikace Dětského centra Zlín. |
|
dc.format |
59 s., 29 s. příloh |
|
dc.format.extent |
558953 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
propagační aktivity
|
cs |
dc.subject |
Dětské centrum Zlín
|
cs |
dc.subject |
non-profit association
|
en |
dc.subject |
publicity activities
|
en |
dc.subject |
"Dětské centrum Zlín"
|
en |
dc.title |
Dětské centrum Zlín - specifika komunikace a možnosti jejího zefektivnění |
|
dc.title.alternative |
Dětské centrum Zlín - the specifications of communication and ways of making communication more effective |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2005-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this bachelor thesis I set myself an aim to sketch specifications of communication of "Dětské centrum Zlín". I will formulate theoretical ways out and work hypothesis on the principle of defining theories and processes in the marketing communication. I would like to find out how great is the awaransess of public about activities of "Dětské centrum Zlín". I will elaborate the results of my analysis and if it is needful I will complete it with my own suggestion. These suggestion should contribute to more effective communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
537
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account