Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kubíčková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:23Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:23Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35437
|
|
dc.description.abstract |
Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní Public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerčním i nekomerčním sektoru. |
|
dc.format |
49 s. |
|
dc.format.extent |
818583 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Interní Public relations
|
cs |
dc.subject |
personální management
|
cs |
dc.subject |
organizační kultura
|
cs |
dc.subject |
Internal Public relations
|
en |
dc.subject |
personnel management
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.title |
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců organizace |
|
dc.title.alternative |
The effect of internal public relations on employees' attitudes and values in an organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2005-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal Public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees´ values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified managed, leads to success in commercial and noncommercial sector. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
536
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-05 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account