Svátek sv. Sportovce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Svátek sv. Sportovce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Houzar, Petr
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:20Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:20Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35423
dc.description.abstract Bakalářská práce Svátek sv. Sportovce je analýzou marketingových aktivit a reklamního využití nejlepších světových olympioniků. Práce se zaměřuje na období od olympijských her v Barceloně 1992 po olympijské hry v Aténách 2004. Z každé olympiády jsou vybrány dva nejvýstižnější případy muže a ženy, které jsou následně analyzovány. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmu „mluvčí'' jako spojení osoby významného sportovce s určitou značkou či společností. Dále charakterizuje základy a teorii sportovní reklamy a sponzoringu, včetně jeho vývoje. Praktická část obsahuje analýzu marketingových aktivit vybraných sportovců a rozbor jednotlivých reklam.
dc.format 60 s., 19 s. obr. příloh
dc.format.extent 8238607
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sponzoring cs
dc.subject reklama cs
dc.subject olympijské hry cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject marketing cs
dc.subject mluvčí cs
dc.subject publicita cs
dc.subject Sponsoring en
dc.subject advertisment en
dc.subject ad en
dc.subject publicity en
dc.subject promotion en
dc.subject olympic games en
dc.subject marketing en
dc.subject endorser en
dc.subject publicity en
dc.title Svátek sv. Sportovce
dc.title.alternative St. Athlete´s Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated Bachelor work „St. Athlete´s Festival'' is the „marketing activities and advertising improvement'' analysis of the world-known athletes. This work is focusing on the period since Olympic Games in Barcelona till Olympic Games in Athens. From each Olympic Games are chosen two of the most exemplary cases of man and woman. This cases are analysed afterwards. Theoretical part is focused on the explication of the term „endorser'' as the association of the well-know athlete with specific brand or corporation. There is also the characterization of the sponsorship (and sport ad) basics and theory including its evolution. Practical part cantains the marketing activity analysis of chosen athletes. In this part (of work) is also included the study of the particular „print and press'' ads.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 521
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account