Marketingové komunikace TyfloCentra Zlín, o.p.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace TyfloCentra Zlín, o.p.s

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Bělohlávková, Dagmar
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:18Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:18Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35415
dc.description.abstract Cílem mé práce je objasnit význam marketingu a především marketingových komunikací v neziskovém sektoru. Zaměřuji se na nejužívanější a nejvhodnější formy a prostředky marketingové komunikace v neziskové organizaci. Zmiňuji se také o typech marketingové spolupráce neziskových organizací s komerčními firmami. V praktické části analyzuji stávající marketingovou komunikaci TyfloCentra Zlín, o.p.s. a navrhuji, jak ji zefektivnit a rozšířit o další formy a prostředky.
dc.format 72 s., 9 s. obr. příloh
dc.format.extent 703341
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject communication en
dc.subject marketing en
dc.subject nonprofit organizations en
dc.title Marketingové komunikace TyfloCentra Zlín, o.p.s
dc.title.alternative Marketing communications of TyfloCentrum Zlín, o.p.s
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taťák, Vlastimil
dc.date.accepted 2005-05-25
dc.description.abstract-translated The purpose of my survey is to describe functionality of marketing communications on the field of nonprofit organizations. I aimed at finding the most used and the most suitable ways and means of marketing communications for a nonprofit organization . I also mentioned types of marketing communications between nonprofit organizations and commercial companies. In practical part of my survey I analyzed the present marketing communication of the local company TyfloCentra Zlin and I suggested some new notions how to work in more effective ways with use of appropriate means.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 512
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account