Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Balarinová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:17Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:17Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35412
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce „Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací'' mapuje spotřebitelské a mediální chování mužů. Je zřejmé, že v souvislosti s krizí mužské identity, se toto chování mění. Objevují se nové vzory mužů a jedním z nich je metrosexuál, městský typ muže s vyvinutým estetickým cítěním, který je ochoten investovat čas a peníze do svého vzhledu a životního stylu. Některá období lidské historie mají vlastní druh metrosexuála – Narcis ve starověkém Řecku nebo Dandy na konci osmnáctého století. Největším rozdílem mezi metrosexuálem, vizí dvacátého prvního století, a jemu podobnými projevy v průběhu historie, je silná vazba metrosexuála na média. Pojem „metrosexuál'' a také metrosexuál jako typ reálného spotřebitele je ovlivněn pánskými časopisy, které nejistému muži současnosti nabízejí novou identitu. Poskytují rady a návody jak se stát „novým mužem''. Definice mužství se mění. |
|
dc.format |
62 s., 12 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
2205268 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
muž
|
cs |
dc.subject |
metrosexuál
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
man
|
en |
dc.subject |
metrosexual
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.title |
Muž a reklama aneb Muž jako objekt marketingových komunikací |
|
dc.title.alternative |
Man and advetising or Man as an subject of advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2005-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelory work „Man and advertising or Man as an object of advertising'' charts consuming and media behaviour of men. It is evident that in the context of the crisis of man’s identity this behaviour is changing. New types of man are coming out and one of them is a metrosexual, an urban male with a strong aesthetic sense who spends a great deal of time and money on his appearance and lifestyle. Some periods of the human history have its own kind of metrosexuality – Narciss in the ancient Greek’s period or Dandy at the end of the 18th century. The main difference between metrosexuals, the vision of the 21st century, and the other forms of his denotations in the course of the history is the metrosexual’s strong relationship with media. The concept of ''metrosexual” and also metrosexual as a real type of a consumer are strongly influenced by men’s magazines which provides a new identity for the contemporary uncertain man. They provide some pieces of advice and guidelines how to become the ''new man”. The definition of being male is changing. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
509
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account