dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Všetíčková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:16Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:16Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35408
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá situací, kdy končí jedna etapa pozemního televizního vysílání a chystá se zrod nové. Tyto změny musí provázet také změny v legislativě. Digitalizace televizního vysílání je neodkladný proces a přechází na něj celý svět. Vynutil si ho jednak rychlý rozvoj technologií, snaha o rozšíření mediálního trhu a nakonec i tlak na úsporu zdrojů – jak energetických, tak lidských. Digitalizace není primárně vyžadovaná diváky. Přesto jim přinese mnoho výhod – od rozšíření počtu neplacených programů, které by měly časem dosahovat nabídky satelitních a kabelových kanálů, až po přímou možnost komunikace s vysílanými pořady a využití přidaných služeb jako interaktivní výuka jazyků, home banking, teleshopping, sázení a jiné služby. Důležitou roli v tomto procesu hrají veřejnoprávní média. Sledovala jsem proto, jak se na přechod k digitálnímu pozemnímu vysílání připravuje Česká televize. |
|
dc.format |
81 |
|
dc.format.extent |
955835 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitalizace
|
cs |
dc.subject |
historie
|
cs |
dc.subject |
legislativa
|
cs |
dc.subject |
Česká televize
|
cs |
dc.subject |
technologie
|
cs |
dc.subject |
terestrické vysílání
|
cs |
dc.subject |
mediální trh
|
cs |
dc.subject |
experimentální vysílání
|
cs |
dc.subject |
multiplex
|
cs |
dc.subject |
set top box
|
cs |
dc.subject |
interaktivita
|
cs |
dc.subject |
konvergence
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
zákon o elektronických komunikacích
|
cs |
dc.subject |
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
|
cs |
dc.subject |
Český telekomunikační úřad
|
cs |
dc.subject |
Ministerstvo informatiky
|
cs |
dc.subject |
Digitalization
|
en |
dc.subject |
history
|
en |
dc.subject |
legislation
|
en |
dc.subject |
Czech Television
|
en |
dc.subject |
technology
|
en |
dc.subject |
terrestrial broadcasting
|
en |
dc.subject |
media market
|
en |
dc.subject |
experimental broadcasting
|
en |
dc.subject |
multiplex
|
en |
dc.subject |
set top box
|
en |
dc.subject |
interactivity
|
en |
dc.subject |
convergence
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
Electronic Communications Law
|
en |
dc.subject |
Radio and Television Council
|
en |
dc.subject |
Czech Telecommunication Bureau
|
en |
dc.subject |
Ministry of Informatics
|
en |
dc.title |
Proces digitalizace v České republice |
|
dc.title.alternative |
Digitizing of Television Broadcasting in Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2005-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master Thesis describes conclusion of the terrestric analogue television broadcasting era and the launch of the digitalization process. Legislative changes must follow. Digitizing of television broadcasting is inevitable. It is induced by progressive development of new technologies, effort to enlarge media market and the need to reduce sources of energy and human capital. The demand for digitizing has not come from the viewers. Nevertheless it brings them many advantages. For example, increase in the number of free programs that could reach the quality and quantity of satellite and cable programs. It should also offer an option of direct communication with broadcast programs or usage of extra services like interactive learning of foreign languages, home banking, teleshopping, betting and another services. The public media play essential role in this process. Therefore I focused on transition to terrestrial digital broadcasting in the Czech television. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
505
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|