Komunikační strategie České televize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie České televize

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartošek, Jaroslav
dc.contributor.author Rusek, Martin
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:15Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:15Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35400
dc.description.abstract Masová média jsou neodmyslitelnou součástí současného světa. Vybudovala si neotřesitelné postavení, které jim dává rozsáhlé pole možností. Jsou lidskými společníky, baví je, poučují, informují, stimulují nebo pacifikují, rozšiřují jim obzory, přinášejí kulturu, poskytují intelektuální podněty a tak by se dalo pokračovat. Aby dosáhly těchto cílů, vybudovaly si své vlastní, specifické a nezaměnitelné komunikační strategie. Ty se zásadně liší v závislosti na povaze média, způsobu jeho existence, zaměření nabízeních obsahů a zamýšlených cílových skupinách. Práce se věnuje především České televizi, pojmu veřejná služba a způsobům jeho naplňování.
dc.format 104 s.
dc.format.extent 469176
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject komunikační cs
dc.subject strategie cs
dc.subject veřejnoprávní cs
dc.subject veřejnoprávnost cs
dc.subject Česká cs
dc.subject televize cs
dc.subject ČT cs
dc.subject vysílání cs
dc.subject masová cs
dc.subject média cs
dc.subject sdělovací cs
dc.subject prostředky cs
dc.subject historie cs
dc.subject komerce cs
dc.subject veřejná cs
dc.subject služba cs
dc.subject Evropa cs
dc.subject BBC cs
dc.subject USA cs
dc.subject zpravodajství cs
dc.subject komplexní cs
dc.subject komunikát cs
dc.subject communiaction en
dc.subject strategy en
dc.subject public en
dc.subject service en
dc.subject broadcaster en
dc.subject broadcasting en
dc.subject Czech en
dc.subject Television en
dc.subject CT en
dc.subject mass en
dc.subject media en
dc.subject history en
dc.subject commercial en
dc.subject Europe en
dc.subject BBC en
dc.subject USA en
dc.subject news en
dc.subject complex en
dc.subject message en
dc.subject contents en
dc.title Komunikační strategie České televize
dc.title.alternative Communication Strategy of the Czech Television
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated Mass media are an inseparable part of the modern world. They have made themselves an important power that allows them to dispose of a large scale of functions. They are humans’ companions, amuse them, enlighten them, provide them with information, stimulate them or calm them down, widen their horizons, bring them culture, offer them an intellectual stimulation and so on. To reach these goals, mass media have created their own specific and incommutable communication strategies. They differ according to the nature of mass media, strategic policy of theirs, televised contents offered to the public, and their target audience. This project is mainly devoted to the conception of the public service and to the ways of achieving the aim in practice.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 497
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account