Komunikační strategie občanského sdružení Naděje, pobočka Brno

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie občanského sdružení Naděje, pobočka Brno

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Pudilová, Markéta
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:15Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:15Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35398
dc.description.abstract Autorka vytvořila návrh komunikace neziskové organizace, která sídlí v Brně a pečuje o seniory. Částečně zmapovala neziskový sektor, oblast sociální péče ve městě Brně a navrhla komunikační strategii občanskému sdružení NADĚJE, pobočce Brno. V teoretické části definovala strategické a taktické cíle společnosti, její silné a slabé stránky a stanovila pracovní hypotézy. Popsala současný stav komunikačních aktivit brněnské NADĚJE. Poté provedla průzkumnou sondu mezi obyvateli města Brna a nově nabyté poznatky aplikovala do praxe v podobě návrhů interní a externí komunikace. Práce obsahuje konkrétní projekty, například propagační kampaň, akci na podporu prodeje, návrh nového loga či inovovanou verzi časopisu. Závěrem se autorka zaobírá vyhodnocením pracovních hypotéz a celkovým shrnutím výsledků práce.
dc.format 83 s., 34 s. příloh
dc.format.extent 967849
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject NADĚJE cs
dc.subject občanské sdružení cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject diplomová práce cs
dc.subject NADĚJE en
dc.subject association en
dc.subject communication strategy en
dc.subject diploma dissertation en
dc.title Komunikační strategie občanského sdružení Naděje, pobočka Brno
dc.title.alternative Communication strategy for association NADĚJE headquarter Brno
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated Author has created communication design for non-profit organization in Brno, which cares about seniors. She has partially mapped non-profit sector – social work in Brno and propose communication strategy for association NADĚJE headquarter Brno. In theoretical part there are strategic and tactic goals, strengths and weaknesses and hypotheses definition. She described actual status of communication activities in NADĚJE Brno. Next in work, there is exploratory among Brno’s citizens and this research applies to practical suggestion about internal and external communication. This work contains concrete projects, e.g. advertising campaign, sales support campaign, new logo design or new version of magazine. Finally the author analyzes hypotheses and final recapitulation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 495
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account