Komunikační strategie občanského sdružení Naděje, pobočka Brno
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Pudilová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:15Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:15Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35398
|
|
dc.description.abstract |
Autorka vytvořila návrh komunikace neziskové organizace, která sídlí v Brně a pečuje o seniory. Částečně zmapovala neziskový sektor, oblast sociální péče ve městě Brně a navrhla komunikační strategii občanskému sdružení NADĚJE, pobočce Brno. V teoretické části definovala strategické a taktické cíle společnosti, její silné a slabé stránky a stanovila pracovní hypotézy. Popsala současný stav komunikačních aktivit brněnské NADĚJE. Poté provedla průzkumnou sondu mezi obyvateli města Brna a nově nabyté poznatky aplikovala do praxe v podobě návrhů interní a externí komunikace. Práce obsahuje konkrétní projekty, například propagační kampaň, akci na podporu prodeje, návrh nového loga či inovovanou verzi časopisu. Závěrem se autorka zaobírá vyhodnocením pracovních hypotéz a celkovým shrnutím výsledků práce. |
|
dc.format |
83 s., 34 s. příloh |
|
dc.format.extent |
967849 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
NADĚJE
|
cs |
dc.subject |
občanské sdružení
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
diplomová práce
|
cs |
dc.subject |
NADĚJE
|
en |
dc.subject |
association
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
diploma dissertation
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie občanského sdružení Naděje, pobočka Brno |
|
dc.title.alternative |
Communication strategy for association NADĚJE headquarter Brno |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2005-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Author has created communication design for non-profit organization in Brno, which cares about seniors. She has partially mapped non-profit sector – social work in Brno and propose communication strategy for association NADĚJE headquarter Brno. In theoretical part there are strategic and tactic goals, strengths and weaknesses and hypotheses definition. She described actual status of communication activities in NADĚJE Brno. Next in work, there is exploratory among Brno’s citizens and this research applies to practical suggestion about internal and external communication. This work contains concrete projects, e.g. advertising campaign, sales support campaign, new logo design or new version of magazine. Finally the author analyzes hypotheses and final recapitulation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
495
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account