Vztah médií a neziskových organizací
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Kutty, Michael
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:13Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:13Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35391
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je věnována vztahu mezi neziskovými organizacemi a médii, konkrétně vztahu Charity Opava a tištěných médií. Teoretická část práce se stručně věnuje analýze neziskového sektoru a médií. Praktická část přináší popis aktivit Charity Opava a Moravskoslezského deníku. V projektové části bylo cílem práce navrhnout optimální model komunikace mezi Charitou Opava a zástupci tištěných médií. Tento model je navržen na základě znalostí problematiky neziskového sektoru a médií, které byly z části získány z literárních pramenů blíže popsaných v teoretické části práce. Dále byly při návrhu optimálního modelu komunikace využity poznatky o aktuálním stavu PR organizace a z dotazníkového šetření mezi zaměstnanci Charity Opava a redaktory tří tištěných médií. |
|
dc.format |
67 s., 10 s. příloh. |
|
dc.format.extent |
682579 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Média
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
Neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Media
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
Non-profit institutions
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.title |
Vztah médií a neziskových organizací |
|
dc.title.alternative |
The relationship between the media and non-profit institutions |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2005-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is devoted to the relationship between non-profit institutions and the media. It particularly deals with the relationship between Charita Opava and the press media. The theoretical part is briefly devoted to the analysis of the non-profit sector and the media. The practical part describes the activities of Charita Opava and Moravskoslezský deník. The aim of the project part of the thesis was to suggest an optimal communication model between Charita Opava and the representatives of the press media. This model is based on the knowledge of problems of the non-profit sector and the media partly gained through the literary sources described in the theoretical part of the thesis. The knowledge of the actual state of the PR organisation as well as the information gleaned from the questionnaire completed by Charita Opava employees and redactors from three press media was also used to suggest an optimal communication model. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
488
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-08-15 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account