dc.contributor.advisor |
Bartošek, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kříž, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:13Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35389
|
|
dc.description.abstract |
Za téma mé diplomové práce jsem si zvolil vytvoření koncepce public relations prvoligového fotbalového klubu 1. FC Brno. Hlavním důvodem při výběru tématu diplomové práce byla kromě toho, že fotbal je mým velkým koníčkem, skutečnost, že klub žádnou PR strategii nemá. Kromě teorie je největší část práce věnována historii a současnosti brněnského fotbalu a analýze prostředí klubu 1. FC Brno. Samotná koncepce public relations byla sice vytvořena pro brněnský celek, ale její osnova se dá podle mého názoru a podle zjištěných informací použít pro většinu prvoligových klubů. Kromě toho se tato práce dá v budoucnu určitě ještě rozšířit, protože marketingové komunikace jsou ve fotbale v České republice využívány zatím jen minimálně. |
|
dc.format |
85 stran |
|
dc.format.extent |
843159 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007 |
|
dc.subject |
Koncepce
|
cs |
dc.subject |
public
|
cs |
dc.subject |
relations
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
prvoligového
|
cs |
dc.subject |
fotbalového
|
cs |
dc.subject |
klubu
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
Brno
|
cs |
dc.subject |
1. FC
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Framework
|
en |
dc.subject |
public
|
en |
dc.subject |
relations
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
first-league
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
club
|
en |
dc.subject |
Brno
|
en |
dc.subject |
1. FC.
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Koncepce PR strategie prvoligového fotbalového klubu |
|
dc.title.alternative |
The PR strategy framework of the first-league football club |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2005-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
As the topic of my diploma dissertation i chose creating the framework of public relations strategy for the first-league football club 1. FC Brno. The main reason for choosing this topic was, besides the fact that football is my hobby, the fact that the club doesn't have any PR strategy. Aside from the theory, the largest part of the dissertation is focused on football in Brno in the past and today and analyses the background of 1. FC Brno football club. The public relations framework itself was created for the Brno team, however, it's layout could be, in my opinion and according to the information I learned, used for most first-league teams. This paper can also be extended in the future, as marketing communication is still only scarcely used in football in the Czech republic. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
486
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|