Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC jako jedné části marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Svoboda, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Komín, Bohuslav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:13Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:13Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35388
|
|
dc.description.abstract |
Úkolem diplomové práce je vytvořit střednědobou strategii PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Na úvod jsem analyzoval jednotlivé druhy marketingové komunikace firem HP TRONIC Zlín. Jde především o definici image firmy HP TRONIC Zlín jako takové a následně jednotlivých značek, potažmo společností ve skupině. Na základě údajů z monitoringu tisku jsem ověřoval, jak fungují stávající způsoby PR a na základě známých výzkumů jak fungují další druhy marketingové komunikace firmy. S tím souviselo i zjištění zpětné vazby a sledování účinnosti zkoumané komunikace v HP TRONIC Zlín. Toto bylo určeno na základě obchodních výsledků, neboť HP TRONIC Zlín je především obchodní firmou. Na základě získaných informací jsem pak navrhl střednědobou strategii public relations podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín v marketingovém mixu. |
|
dc.format |
82 s., 11 s obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
1395567 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
HP TRONIC
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
trade
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
HP TRONIC
|
en |
dc.title |
Strategie PR podpory skupiny firem HP TRONIC jako jedné části marketingového mixu |
|
dc.title.alternative |
Strategy PR for groupe HP TRONIC as one part of marketing mix |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2005-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this project I would like prepare medium term plan public relations group HP TRONIC as one part of marketing mix. At first I analyzed apportionable part marketing communication group HP TRONIC. Firstly is concerned about definition image groupe HP TRONIC and in other about individual trade marks and comapnies in group HP TRONIC. I check in terms data of monitor news in media, how operating existing public relations and function ohters part of marketing communicatins in terms data of known market research. I elicit retroaction from communications and monitoring efectivity communications. It assess from trading income, because HP TRONIC is mostly business firm. I check in informations prepare medium term plan public relations group HP TRONIC. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
485
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-08-15 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account