Rozvoj turistického ruchu v Moravském krasu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj turistického ruchu v Moravském krasu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Klepáč, Vladimír
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:13Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35387
dc.description.abstract Diplomová práce shrnuje základní poznatky o marketingu cestovního ruchu, které pak aplikuje na podmínky Moravského krasu. Turistika se prudce rozvíjí nejen v Česku, ale i v této mimořádné přírodní lokalitě. Práce hodnotí možnosti krasu v cestovním ruchu, a především ukazuje hned několik cest, jak lze turistiku v tomto regionu dále rozvíjet. Poukazuje sice poukazuje na to, že bez úzké a vhodně koordinované spolupráce provozovatelů jednotlivých turistických zařízení není další výraznější rozvoj Moravského krasu možný, věnuje se ale také zcela drobným opatřením, které je nutné pro zlepšení turistických podmínek k turistice podniknout. Zjištěná fakta jasně ukazují, že Moravský kras není jen oblastí s četnými jeskyněmi. Nabízí neobvykle mnoho možností k využití, což z něj dělá jednu z turisticky nejzajímavějších lokalit v České republice.
dc.format 101 s.
dc.format.extent 1457871
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
dc.subject Moravský kras cs
dc.subject rozvoj turistiky cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject analýzy cs
dc.subject strategie public relations cs
dc.subject The Moravian karst en
dc.subject development of tourism en
dc.subject marketing od tourism en
dc.subject analyzis en
dc.subject public relations strategy en
dc.title Rozvoj turistického ruchu v Moravském krasu
dc.title.alternative Development of tourism in the Moravian karst
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated This thesis outlines the basics of the marketing of tourism, applying them subsequently to the conditions of the Moravian Karst area. As well as the whole of the Czech Republic, this region has experienced a rapid development of tourism.Gauging the area's potential in this sphere, the thesis suggests a number of ways for the region to develop the tourist industry further. Highlighted is the importance of close, well coordinated collaboration between individual owners of the tourist facilities: without it, the vision of any significant development of the Moravian Karst could hardly be put into effect. Due attention is also paid to some probably less significant, but still necessary, steps that ought to be taken to improve the existing conditions for tourism. Clearly, there is more to the Moravian Karst than being an area of numerous caves. The region has much more to offer, which makes it one of the most interesting tourist attractions in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 484
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account