dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Klepáč, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:13Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35387
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce shrnuje základní poznatky o marketingu cestovního ruchu, které pak aplikuje na podmínky Moravského krasu. Turistika se prudce rozvíjí nejen v Česku, ale i v této mimořádné přírodní lokalitě. Práce hodnotí možnosti krasu v cestovním ruchu, a především ukazuje hned několik cest, jak lze turistiku v tomto regionu dále rozvíjet. Poukazuje sice poukazuje na to, že bez úzké a vhodně koordinované spolupráce provozovatelů jednotlivých turistických zařízení není další výraznější rozvoj Moravského krasu možný, věnuje se ale také zcela drobným opatřením, které je nutné pro zlepšení turistických podmínek k turistice podniknout. Zjištěná fakta jasně ukazují, že Moravský kras není jen oblastí s četnými jeskyněmi. Nabízí neobvykle mnoho možností k využití, což z něj dělá jednu z turisticky nejzajímavějších lokalit v České republice. |
|
dc.format |
101 s. |
|
dc.format.extent |
1457871 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007 |
|
dc.subject |
Moravský kras
|
cs |
dc.subject |
rozvoj turistiky
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
analýzy
|
cs |
dc.subject |
strategie public relations
|
cs |
dc.subject |
The Moravian karst
|
en |
dc.subject |
development of tourism
|
en |
dc.subject |
marketing od tourism
|
en |
dc.subject |
analyzis
|
en |
dc.subject |
public relations strategy
|
en |
dc.title |
Rozvoj turistického ruchu v Moravském krasu |
|
dc.title.alternative |
Development of tourism in the Moravian karst |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis outlines the basics of the marketing of tourism, applying them subsequently to the conditions of the Moravian Karst area. As well as the whole of the Czech Republic, this region has experienced a rapid development of tourism.Gauging the area's potential in this sphere, the thesis suggests a number of ways for the region to develop the tourist industry further. Highlighted is the importance of close, well coordinated collaboration between individual owners of the tourist facilities: without it, the vision of any significant development of the Moravian Karst could hardly be put into effect. Due attention is also paid to some probably less significant, but still necessary, steps that ought to be taken to improve the existing conditions for tourism. Clearly, there is more to the Moravian Karst than being an area of numerous caves. The region has much more to offer, which makes it one of the most interesting tourist attractions in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
484
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|