Komunikační strategie Zlínského kraje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Kamas, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:12Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:12Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35384
|
|
dc.description.abstract |
V této diplomové práci se zabývám teoretickými východisky marketingové komunikace ve veřejné správě, a to především s důrazem na public relations veřejné správy. Na základě průzkumu spokojenosti obyvatel a analýzy současného stavu komunikace Zlínského kraje a Krajského úřadu Zlínského kraje stanovuji základní východiska na jejichž základě zpracovávám komunikační strategii Zlínského kraje směrem k vnějšímu okolí, s důrazem na sdělovací prostředky, i směrem k zaměstnancům krajského úřadu. Hodnotím také případná rizika, která mohou realizaci komunikační strategie v praxi provázet. |
|
dc.format |
66 s, 23 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
4232321 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Zlínský kraj
|
cs |
dc.subject |
Krajský úřad Zlínského kraje
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
Zlín Region
|
en |
dc.subject |
Regional Authority of the Zlín Region
|
en |
dc.subject |
public administration
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Zlínského kraje |
|
dc.title.alternative |
Communication strategy of the Zlín Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this thesis I deal with the theoretical resources of marketing communication in the public administration with a special emphasis on public relations. I determine the essential resources based upon the research of the inhabitants´ satisfaction and the analysis of the present state of the Zlín Region communication as well as the communication of the Regional Authority of the Zlín Region. On their basis I have worked out the communication strategy of the Zlín Region aimed at external subjects – with an emphasis on the media – as well as aimed at the employees of the Regional Authority. I also assess the possible risks, which can effect the actual realization of the communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
481
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-05 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account