Komunikační strategie Zlínského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Zlínského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Kamas, Patrik
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:12Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:12Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35384
dc.description.abstract V této diplomové práci se zabývám teoretickými východisky marketingové komunikace ve veřejné správě, a to především s důrazem na public relations veřejné správy. Na základě průzkumu spokojenosti obyvatel a analýzy současného stavu komunikace Zlínského kraje a Krajského úřadu Zlínského kraje stanovuji základní východiska na jejichž základě zpracovávám komunikační strategii Zlínského kraje směrem k vnějšímu okolí, s důrazem na sdělovací prostředky, i směrem k zaměstnancům krajského úřadu. Hodnotím také případná rizika, která mohou realizaci komunikační strategie v praxi provázet.
dc.format 66 s, 23 s. obr. příloh
dc.format.extent 4232321
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Zlínský kraj cs
dc.subject Krajský úřad Zlínského kraje cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject public relations cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject Zlín Region en
dc.subject Regional Authority of the Zlín Region en
dc.subject public administration en
dc.subject public relations en
dc.subject communication en
dc.subject media en
dc.subject communication strategy en
dc.title Komunikační strategie Zlínského kraje
dc.title.alternative Communication strategy of the Zlín Region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated In this thesis I deal with the theoretical resources of marketing communication in the public administration with a special emphasis on public relations. I determine the essential resources based upon the research of the inhabitants´ satisfaction and the analysis of the present state of the Zlín Region communication as well as the communication of the Regional Authority of the Zlín Region. On their basis I have worked out the communication strategy of the Zlín Region aimed at external subjects – with an emphasis on the media – as well as aimed at the employees of the Regional Authority. I also assess the possible risks, which can effect the actual realization of the communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 481
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account