Komunikační strategie města Bystřice pod Hostýnem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Janečková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:12Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35383
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce byla příprava komunikační strategie pro město Bystřice pod Hostýnem. Teoretická část vymezila nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace, public relations a veřejné správy a definovala základní východiska strategie. Praktická část práce sestávala z analýzy současných komunikačních aktivit města a jeho úřadu, realizace vlastního dotazníkového šetření, jeho interpretace a hledání příležitostí a hrozeb komunikace města ve vztahu k jednotlivým segmentům veřejnosti. Na základě výsledků rozboru byl navržen projekt komunikační strategie, stanoveny strategické cíle komunikace a vypracován plán k jejich postupnému dosažení. V závěru byla ověřena platnost pracovních hypotéz a shrnuty dosažené výsledky práce. |
|
dc.format |
81 s., 42 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
1200293 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.05.2007 |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
město
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
city
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie města Bystřice pod Hostýnem |
|
dc.title.alternative |
Communication strategy of the city of Bystřice pod Hostýnem |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of master thesis was a preparation of the communication strategy for the city of Bystřice pod Hostýnem. The theoretical part determined the most important terms from the area of marketing communication, public relations and public administration and defined the essential resources of the strategy. The practical part of master thesis consisted of current activities in communication of the city and its office, realization of questionnaire survey and its interpretation and a search of opportunities and threats of the city communication in relation to the particular sections of public. On the basis of results of the analysis a project of the communication strategy was suggested, the strategy aims of communication were determined and a plan for progressive achievement was drawn up. At the end a validity of working hypothesis was confirmed and the achieved results of master thesis were summarized. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
480
|
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account