Komunikační strategie Rádia Impuls
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bartošek, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Hamanová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:12Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35380
|
|
dc.description.abstract |
Rádio Impuls bývalo nejposlouchanějším soukromým rádiem. Podle výsledků Mediaprojektu mu ubývá posluchačů a na paty mu šlapou ostatní soukromé celoplošné rozhlasové stanice. Pokles poslechovosti může zastavit jedině koordinace programu s marketingem. Přestože Rádio Impuls investuje ročně miliony korun do reklamy a dalších marketingových aktivit, činí tak na základě okamžitých nápadů, které nezapadají do žádné koncepce. Důvodem je absence komunikační strategie. Moje diplomová práce je proto jejím návrhem. |
|
dc.format |
69 s., 4 s. příloh |
|
dc.format.extent |
1282438 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015 |
|
dc.subject |
Rádio Impuls
|
cs |
dc.subject |
Impulsovi
|
cs |
dc.subject |
Radio Impuls
|
en |
dc.subject |
Impulsovi
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Rádia Impuls |
|
dc.title.alternative |
Promotion strategy of Radio Impuls |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Radio station Impuls used to be the most listened to radio station of all the private radio networks in Czech Republic. According to a latest survey done by Mediaprojekt the radio station loses it's listeners to other private whole-area radio stations. Only coordination of the program with marketing can help to stop this decline of listener-ship. Despite the fact that radio Impuls invests millions of Czech crowns into the promotion and other marketing activities, the radio station has no uniformed communication concept. The reason for this behavior is the absence of a communication strategy. Therefore my diploma thesis is the draft of uniform communication strategy for the radio station Impuls. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
476
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account