Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Filgas, Jan
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:11Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:11Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35376
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava, a. s., analyzuje prostředí sportovní organizace z pohledu vnějšího i vnitřního prostředí. Dále se pak zabývá strategickým plánováním a strategickými cíli této organizace. Analýzu a podrobný popis fungování marketingového úseku klubu, jehož A tým v roce 2004 vyhrál profesionální soutěž I. Gambrinus ligu, doplňuje strukturovaný rozhovor s vedoucím marketingového oddělení Ing. Petrem Šafarčíkem. Projektová část práce obsahuje marketingový plán FC Baník Ostrava na krátkodobé období - na sezonu 2006/2007.
dc.format 85 stran
dc.format.extent 544869
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject strategické cíle cs
dc.subject prvoligového cs
dc.subject fotbalového cs
dc.subject klubu cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject Ostrava cs
dc.subject FC Baník cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject strategic objectives en
dc.subject first-league en
dc.subject football en
dc.subject club en
dc.subject Ostrava en
dc.subject FC Banik en
dc.subject communication en
dc.title Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava
dc.title.alternative Marketing and Strategic Objectives of Football Club FC Baník Ostrava
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kulhánek, Ivan
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated The thesis ''Marketing and Strategic Objectives of Football Club FC Baník Ostrava, a.s.'' analyses the environment of a sports organization from the point of view of both the outer and inner environment. Furthermore, it deals with strategic planning and strategic objectives of this organisation. The analysis and detailed description of the marketing department of the club, whose A team won the professional I Gambrinus league in 2004, is accompanied with a structured interview with Mr Petr Šafarčík, FC Baník Ostrava marketing department manager. The project part of the thesis contains the marketing plan of FC Baník Ostrava for a short-time period – the season 2006/2007.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 472
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account