Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Filgas, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:11Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:11Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35376
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava, a. s., analyzuje prostředí sportovní organizace z pohledu vnějšího i vnitřního prostředí. Dále se pak zabývá strategickým plánováním a strategickými cíli této organizace. Analýzu a podrobný popis fungování marketingového úseku klubu, jehož A tým v roce 2004 vyhrál profesionální soutěž I. Gambrinus ligu, doplňuje strukturovaný rozhovor s vedoucím marketingového oddělení Ing. Petrem Šafarčíkem. Projektová část práce obsahuje marketingový plán FC Baník Ostrava na krátkodobé období - na sezonu 2006/2007. |
|
dc.format |
85 stran |
|
dc.format.extent |
544869 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
strategické cíle
|
cs |
dc.subject |
prvoligového
|
cs |
dc.subject |
fotbalového
|
cs |
dc.subject |
klubu
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
Ostrava
|
cs |
dc.subject |
FC Baník
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
strategic objectives
|
en |
dc.subject |
first-league
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
club
|
en |
dc.subject |
Ostrava
|
en |
dc.subject |
FC Banik
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava |
|
dc.title.alternative |
Marketing and Strategic Objectives of Football Club FC Baník Ostrava |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kulhánek, Ivan |
|
dc.date.accepted |
2005-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis ''Marketing and Strategic Objectives of Football Club FC Baník Ostrava, a.s.'' analyses the environment of a sports organization from the point of view of both the outer and inner environment. Furthermore, it deals with strategic planning and strategic objectives of this organisation. The analysis and detailed description of the marketing department of the club, whose A team won the professional I Gambrinus league in 2004, is accompanied with a structured interview with Mr Petr Šafarčík, FC Baník Ostrava marketing department manager. The project part of the thesis contains the marketing plan of FC Baník Ostrava for a short-time period – the season 2006/2007. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
472
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account