dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Erbenová, Alice
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:11Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35375
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce si klade za cíl nastínit další vývoj časopisu Men´s Health na českém trhu. Na základě definovaných teorií a postupů v rámci marketingových komunikací formuluje teoretická východiska a pracovní hypotézy. V historických souvislostech zabývajících se vydavatelstvím, jeho pozicí na trhu a problematice licencovaného titulu představuje samotný titul a charakterizuje jej. Dále se věnuje makroekonomické situaci, situaci na mediálním trhu ČR a situaci na čtenářském trhu. Definuje tržní segment, analyzuje konkurenci a cílovou skupinu, rozpracovává obsahovou analýzu titulu Men´s Health. Ze shromážděných poznatků a výsledků vyhodnocuje další vývoj časopisu Men´s Health. Navrhuje redakční, distribuční a především marketingovou strategii, konstatuje její přínosy i rizika. |
|
dc.format |
70 s, 24 s. příloh |
|
dc.format.extent |
403518 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 03.05.2010 |
|
dc.subject |
časopis
|
cs |
dc.subject |
Men´s Health
|
cs |
dc.subject |
segment pánských časopisů
|
cs |
dc.subject |
obsahová analýza
|
cs |
dc.subject |
magazine
|
en |
dc.subject |
Men´s Health
|
en |
dc.subject |
content analysis
|
en |
dc.subject |
Men´s publications market
|
en |
dc.title |
Předpokládaný vývoj časopisu Men´s Health na základě analýzy segmentu pánských časopisů |
|
dc.title.alternative |
Expected development of "Men´s Health" Magazine based on analysis of Men´s publications market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis aims to outline a further development of the Men's Health magazine in the Czech market. The theoretical background of the paper as well as the operational hypotheses are based on principles of the marketing-communication practice. The thesis introduces the magazine in its historica l context; it defines the publisher's position in the market, and elaborates on the topic of licensed periodicals. Furthermore, the paper refers to macro-economic situation and to the specifics of the Czech media and readers' markets. It defines the relevant market share, analyses the magazine competitors and their target groups, and attempts to provide a content analysis of the Men's Health magazine. It then proceeds to use the data to assess potential development of the Men's Health magazine; offers a new editorial, distribution and above all marketing strategy, lists its strong points and suggests possible risks. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
471
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-03 |
|