Předpokládaný vývoj časopisu Men´s Health na základě analýzy segmentu pánských časopisů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předpokládaný vývoj časopisu Men´s Health na základě analýzy segmentu pánských časopisů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Erbenová, Alice
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:11Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35375
dc.description.abstract Tato diplomová práce si klade za cíl nastínit další vývoj časopisu Men´s Health na českém trhu. Na základě definovaných teorií a postupů v rámci marketingových komunikací formuluje teoretická východiska a pracovní hypotézy. V historických souvislostech zabývajících se vydavatelstvím, jeho pozicí na trhu a problematice licencovaného titulu představuje samotný titul a charakterizuje jej. Dále se věnuje makroekonomické situaci, situaci na mediálním trhu ČR a situaci na čtenářském trhu. Definuje tržní segment, analyzuje konkurenci a cílovou skupinu, rozpracovává obsahovou analýzu titulu Men´s Health. Ze shromážděných poznatků a výsledků vyhodnocuje další vývoj časopisu Men´s Health. Navrhuje redakční, distribuční a především marketingovou strategii, konstatuje její přínosy i rizika.
dc.format 70 s, 24 s. příloh
dc.format.extent 403518
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 03.05.2010
dc.subject časopis cs
dc.subject Men´s Health cs
dc.subject segment pánských časopisů cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject magazine en
dc.subject Men´s Health en
dc.subject content analysis en
dc.subject Men´s publications market en
dc.title Předpokládaný vývoj časopisu Men´s Health na základě analýzy segmentu pánských časopisů
dc.title.alternative Expected development of "Men´s Health" Magazine based on analysis of Men´s publications market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated This thesis aims to outline a further development of the Men's Health magazine in the Czech market. The theoretical background of the paper as well as the operational hypotheses are based on principles of the marketing-communication practice. The thesis introduces the magazine in its historica l context; it defines the publisher's position in the market, and elaborates on the topic of licensed periodicals. Furthermore, the paper refers to macro-economic situation and to the specifics of the Czech media and readers' markets. It defines the relevant market share, analyses the magazine competitors and their target groups, and attempts to provide a content analysis of the Men's Health magazine. It then proceeds to use the data to assess potential development of the Men's Health magazine; offers a new editorial, distribution and above all marketing strategy, lists its strong points and suggests possible risks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 471
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-03


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account