Marketing a komunikace v B2B sektoru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a komunikace v B2B sektoru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Závacký, Michal
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:09Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:09Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35366
dc.description.abstract Práce popisuje marketingový proces v B2B organizacích. Bere rovněž ohled na různé typy B2B produktů (hmotné výrobky i služby). Zároveň se pokouší o reflexi aktuálního postavení marketingu v českých B2B organizacích. Nejvýraznějším trendem je zcela jistě humanizace celého marketingového procesu v B2B. Odborníci hledají odpovědi na otázky, jak komunikovat s každým klientem individuálně a rovněž uspokojovat jeho individuální a často složité potřeby a zároveň snížit náklady na tuto komunikaci. Odpověď se zřejmě rýsuje v podobě one-to-one marketingu, který za použití masového média (internetu) komunikuje individuálně s každým klientem.
dc.format 76 stran + 6 stran příloh
dc.format.extent 1672838
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject B2B cs
dc.subject cena cs
dc.subject hodnota cs
dc.subject člověk cs
dc.subject lidé cs
dc.subject produkt: výrobek cs
dc.subject služba cs
dc.subject komodita cs
dc.subject průmyslový produkt cs
dc.subject kapitálový statek cs
dc.subject DMU cs
dc.subject decision-making unit - rozhodovací jednotka cs
dc.subject marketing en
dc.subject B2B en
dc.subject price en
dc.subject value en
dc.subject human en
dc.subject people en
dc.subject product: service en
dc.subject commodity en
dc.subject industrial product en
dc.subject capital goods en
dc.subject DMU en
dc.subject decision-making unit en
dc.title Marketing a komunikace v B2B sektoru
dc.title.alternative Marketing and communication in B2B
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2005-05-26
dc.description.abstract-translated The work describes a marketing process in B2B organisations. It also respects different types of B2B products (material products as well as services). Together with that it tries to reflect a current position of marketing in Czech B2B organisations. Humanisation of all B2B marketing process is certainly the most significant trend. Professionals are trying to answer questions like how to communicate with each client individually and meet his individual and often complicated needs to, and concurrently decrease cost connected with this communication. The answer probably shapes up in one-to-one marketing that communicates individually with each client using a mass medium (Internet).
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 459
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account