Propagace a využití zážitkové pedagogiky projektu ..."Vím, tedy konám"
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Vodová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:09Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:09Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35364
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navrhnout efektivní komunikační strategii pro nový projekt s prvky zážitkové pedagogiky …''Vím, tedy konám''… pro občanské sdružení Na pohodu…. V teoretické části práce jsou zpracovány literární prameny z oblasti marketingových komunikací pro nekomerční sektor s důrazem na oblast propagace. Obsahem praktické části je analýza současného stavu marketingových komunikací občanského sdružení Na pohodu…. Projektová část vychází z výsledků analýzy a soustředí svou pozornost do oblasti propagace zážitkové pedagogiky se zaměřením na vytýčenou cílovou skupinu, adolescenty. |
|
dc.format |
65 s., 18 s. obr. pťíloh |
|
dc.format.extent |
1817312 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
efektivní komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
effective communication strategy
|
en |
dc.subject |
experience pedagogy
|
en |
dc.subject |
non-commercial sector
|
en |
dc.title |
Propagace a využití zážitkové pedagogiky projektu ..."Vím, tedy konám" |
|
dc.title.alternative |
Advertising and the using pedagogy of experience ... "Vím , tedy konám" |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2005-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of my diploma work is to suggest an effective communication strategy for a new project …”Vím, tedy konám”… of the citizen-action public Na pohodu… with elements of pedagogy of experience. There are processed the literary sources from the sphere of marketing communication for non-commercial sector with emphasis on promotion in the theoretic part. The content of the practical part is an analysis of the current state of the marketing communication of the citizen-action public Na pohodu…. The project part works on the results of the analysis and concentrates its attention on the promotional sphere of the pedagogy of experience. Everything is focused on the set target group, adolescents. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
457
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account