Propagace a využití zážitkové pedagogiky projektu ..."Vím, tedy konám"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace a využití zážitkové pedagogiky projektu ..."Vím, tedy konám"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Vodová, Ivana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:09Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:09Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35364
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout efektivní komunikační strategii pro nový projekt s prvky zážitkové pedagogiky …''Vím, tedy konám''… pro občanské sdružení Na pohodu…. V teoretické části práce jsou zpracovány literární prameny z oblasti marketingových komunikací pro nekomerční sektor s důrazem na oblast propagace. Obsahem praktické části je analýza současného stavu marketingových komunikací občanského sdružení Na pohodu…. Projektová část vychází z výsledků analýzy a soustředí svou pozornost do oblasti propagace zážitkové pedagogiky se zaměřením na vytýčenou cílovou skupinu, adolescenty.
dc.format 65 s., 18 s. obr. pťíloh
dc.format.extent 1817312
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject efektivní komunikační strategie cs
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject effective communication strategy en
dc.subject experience pedagogy en
dc.subject non-commercial sector en
dc.title Propagace a využití zážitkové pedagogiky projektu ..."Vím, tedy konám"
dc.title.alternative Advertising and the using pedagogy of experience ... "Vím , tedy konám"
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-05-25
dc.description.abstract-translated The object of my diploma work is to suggest an effective communication strategy for a new project …”Vím, tedy konám”… of the citizen-action public Na pohodu… with elements of pedagogy of experience. There are processed the literary sources from the sphere of marketing communication for non-commercial sector with emphasis on promotion in the theoretic part. The content of the practical part is an analysis of the current state of the marketing communication of the citizen-action public Na pohodu…. The project part works on the results of the analysis and concentrates its attention on the promotional sphere of the pedagogy of experience. Everything is focused on the set target group, adolescents.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 457
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account