Návrh marketingové komunikace firmy EMPUS, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace firmy EMPUS, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Synek, Nikola
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:08Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35358
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je mezinárodní nákladní doprava a marketing. Společnost Empus byla založena v roce 1997 a od té doby se věnuje mezinárodní dopravě . Po vstupu České republiky do Evropské unie se trh dopravních služeb velice změnil. Pokud chtějí firmy zůstat úspěšné, měly by reagovat na tento fakt velice rychle. Firma Empus situaci podcenila a nyní hledá nejlepší řešení nastalé krize. Cílem práce je pomoci najít vhodná východiska.
dc.format 70 s., 25. obr. příloh.
dc.format.extent 1311628
dc.language.iso pt
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2007
dc.subject Marketing cs
dc.subject Doprava cs
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject Služby cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Transport en
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Services en
dc.title Návrh marketingové komunikace firmy EMPUS, s.r.o.
dc.title.alternative Proposal of marketing communication of the Empus company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2005-08-30
dc.description.abstract-translated The topic of this master thesis is international cargo transport and marketing. Empus company was estabilished in 1997 and since that time it has been dealing with International Transport. After the entrance of the Czech Republic into European Union the Market of Transportation Services has changed a lot. If firms intend to remain succesful they should react to this situation very quickly. Marketing communication also carryes a great importance in this aspect. Empus has underestimated this fact and now it is beeng seaking the best solution of this troublesome situation. The aim of this thesis is to help fhe firm to find it.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 451
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-08-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account