Personální marketing
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Taťák, Vlastimil
|
|
dc.contributor.author |
Slámová, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:07Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:07Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35355
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je vymezení pojmu personálního marketingu a nástrojů marketingové komunikace využívaných personálně poradenskými společnostmi. Důraz je kladen na také na význam budování vztahů se zákazníky a současné trendy převládající v oblasti personalistiky. Podrobněji je popsán proces výběru zaměstnanců. Druhá část se týká charakteristiky společnosti Kienbaum und Partner, pro kterou je tato práce zpracovávána a problematiky využívání vybraných marketingových nástrojů touto společností. Volba těchto nástrojů je porovnána s marketingovou komunikací ostatních personálně poradenských společností, vybraných podle přesně zvolených kritérií. Informace byly získány prostřednictvím marketingového výzkumu. Závěr práce tvoří doporučení optimálního využití nástrojů marketingové komunikace. |
|
dc.format |
87 |
|
dc.format.extent |
500591 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Personální marketing
|
cs |
dc.subject |
Poradenské společnosti
|
cs |
dc.subject |
Průzkum
|
cs |
dc.subject |
Prodej
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
personal marketing
|
en |
dc.subject |
consultancy companies
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
sale
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Personální marketing |
|
dc.title.alternative |
Personal Marketing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2005-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this master thesis is determination of defining personal marketing and tools of marketing communication. Emphasized is also the importance of building relationship with clients and present trends dominanting in the field of personnel. In detail is described the process of employees selection. On the other hand there is a charecterization of the company Kienbaum und Partner, which is this work done for, and problems of using the chosen marketing tools by this company. Choice of these tools is compared with the marketing communication with other personnel consultancy companies that were chosen by punctually elected criterions. The inputs were gained based on marketing research. Conclusion of work creates recommendation for the optimal use of the marketing communication tools. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
448
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account