Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Janíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Reichová, Dita
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:07Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:07Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35352
|
|
dc.description.abstract |
V dnešní komunikační době se lidé setkávají s různými druhy marketingové komunikace. Jednou z nejčastějších forem, kterou firmy používají pro navázání vztahu se svými zákazníky, je reklama. V této práci naleznete teoretické základy i analýzu realizace konkrétní reklamní kampaně, včetně popisu produkce televizního spotu. Pro uvedení konkrétního příkladu byla vybrána společnost T-Mobile se svou kampaní Heads off. Projektová část se věnuje pohledu do budoucnosti značek a také se pokusí nahlédnout až za jejich hranice. |
|
dc.format |
84 s., 30 s. obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
151264 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
televizní spot
|
cs |
dc.subject |
produkce
|
cs |
dc.subject |
lovemarks
|
cs |
dc.subject |
Advertising Campaing
|
en |
dc.subject |
Production
|
en |
dc.subject |
Lovemarks
|
en |
dc.subject |
TV Spot
|
en |
dc.title |
Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile |
|
dc.title.alternative |
The Art of 30 seconds in an Advertising Campaign of Company T-Mobile |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2005-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Nowadays, in the communication times, people are being addressed by different kinds of marketing communication. One of the most used forms, that companies use to build a relationship with a customer, is advertising. In this work you will find both theoretical bases and analysis of concrete advertising campaign, including the description of TV spot production. For the case study, I have chosen the company T-Mobile and its campaign Heads off. The project part is oriented towards the possible future development of the category, including the attempt to insight a step further, into the space beyond the classical brands. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
445
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account