dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Randáček, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:06Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:06Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35350
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se snažím pojmout event marketing jako jeden z nepřehlédnutelných komunikačních nástrojů dnešní doby. Popisuji čím se konkrétně event marketing zabývá a přibližuji jednotlivé procesy, které jím procházejí. Tabáková společnost Imperial Tobacco CR, s. r. o. vnímá event marketing jako významný nástroj své komunikace. Její event marketingový projekt West Race Day se setkal s velkou oblibou nejen mezi fanoušky Formule 1, ale i mezi širokou veřejností, a proto se věnuji jeho průběhu konání, cílům a plánu propagace. V této práci se snažím v neposlední řadě poukázat na to, že v dnešní době vystupuje event marketing do popředí a představuje jinou, zábavnější formu marketingové komunikace a působení na zákazníka, která v sobě integruje pocit, že je člověk vtažen přímo do děje, podporuje interaktivitu mezi firmou (značkou) a zákazníkem a vytváří tím tak důležitou zpětnou vazbu, a zároveň oboustrannou komunikaci. |
|
dc.format |
96 s., 20 s. obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
1439576 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
Imperial
|
cs |
dc.subject |
West Race day
|
cs |
dc.subject |
tabákové výrobky
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
Imperial
|
en |
dc.subject |
West Race day
|
en |
dc.subject |
tobacco prodects
|
en |
dc.title |
Event marketing a jeho vymezení ve společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Event marketing and its definition in company Imperial Tobacco CR Ltd |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2005-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my diploma work I try to conceive event marketing like one of the unreviseable communication implements today's time. I describe in the concrete way event marketing behind-go and I bring near single processes, which stroll within. The company Imperial Tobacco CR, Ltd. perceives event marketing like one of the very important implement of its communication. Its meaningful project West Race Day met with big liking for not only Formula 1 fans, but also for broad public and that is why I refer to its process running, objectives and plan of the advertising. At last but not least I try to refer to, that nowadays event marketing conducts into foreground and represents even the different funnier form of marketing communications and effects on consumer, which nesting integrates sensation, that is man indrawn right in action, supports interactivity between company (brand) and consumer and generates thereby so important feedback, and at the same time mutual communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
443
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|