Podpora turistického ruchu v mikroregionu Ostrožsko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Příleský, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:06Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:25Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35349
|
|
dc.description.abstract |
V této práci se zabývám problematikou rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Ostrožsko. Ostrožsko je součástí regionu Slovácko, který se nachází ve Zlínském kraji. Na tento mikroregionu se dívám marketingovým pohledem jako na produkt, který je určen k uspokojování potřeb svých zákazníků. Cílem této práce je provedení analýzy současné situace a potenciálních možností rozvoje turistického ruchu v tomto mikroregionu a navržení konkrétního řešení jeho podpory. Práce obsahuje marketingou studii, vycházející z rozšířeného marketingového mixu, tak jak je uplatňován u klasických komerčních produktů a navržení komplexních turistických produktů. |
|
dc.format |
79 s., 6 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
2096495 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007 |
|
dc.subject |
turistický ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
turistický produkt
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
tourist product
|
en |
dc.title |
Podpora turistického ruchu v mikroregionu Ostrožsko |
|
dc.title.alternative |
Support of tourism in microregion Ostrožsko |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2005-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this Master thesis I deal with the theme of tourism support in the microregion of Ostrožsko. Ostrožsko is a part of the Slovácko region which is situated in the Zlínský region. I look at this problem from a marketing point of view and I consider this microregion as a product which is dedicated to satisfing customers´ needs. The aim of this thesis is analysing the actual situation and potential possibilities in this microregion and proposing concrete solutions on subsidies in the tourist industry. The Master thesis contains a marketing study which comes from an extended marketing mix applied to commercional products and creating complex tourist products. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
442
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account