Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Pecková, Marcela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:06Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:06Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35346
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je analýza současného stavu komunikace a prezentace značky Beerberry a následné sestavení návrhu projektu komunikační strategie pro zavedení tohoto nápoje - pivo s příchutí - na český trh. Mezi mé hlavní cíle patří: vzbudit pozornost u zákazníků, zvědavost ochutnat tento nápoj, rozšířit povědomí o výrobku na trhu a vyvolat u zákazníka touhu si výrobek vyzkoušet. Důležité je stanovit správný cílový segment a prostředky, které tento segment osloví. Tyto informace a mnohé další mi poskytne marketingový výzkum, konkrétně forma focus group.
dc.format 81 s., 11 s. obr. příloh
dc.format.extent 470121
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prezentace a komunikace značky cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject focus group cs
dc.subject životní cyklus výrobku cs
dc.subject tržní pozice cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject PR aktivity cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject presentation and communication of brand en
dc.subject market research en
dc.subject focus group en
dc.subject product life cycle en
dc.subject position in the market en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotions en
dc.subject public relations en
dc.subject sponzorship en
dc.subject strategy of communication en
dc.title Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček
dc.title.alternative Strategy of communication for new beerbrand Beerberry made by brewery Janáček
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated This graduate work deals with a problem with launching a brand on the czech market. It´s a new beerbrand Beerberry made by brewery Janáček. Beerberry is not a typical beer, but low-alcoholic, flavoured lager beer. My task is to analyse actual (contemporary) situation of brand and put together acceptable strategy of communication. Marketing research will help me to find answers to many questions concerning name of brand, width of portfolio, definition of target group, choice of price strategy, distribution, packaging and marketing communication. Subsequently I am going to create a Creative Brief. This will be a basic point for creation of an optimum strategy of communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 439
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account