dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Pecková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:06Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:06Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35346
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je analýza současného stavu komunikace a prezentace značky Beerberry a následné sestavení návrhu projektu komunikační strategie pro zavedení tohoto nápoje - pivo s příchutí - na český trh. Mezi mé hlavní cíle patří: vzbudit pozornost u zákazníků, zvědavost ochutnat tento nápoj, rozšířit povědomí o výrobku na trhu a vyvolat u zákazníka touhu si výrobek vyzkoušet. Důležité je stanovit správný cílový segment a prostředky, které tento segment osloví. Tyto informace a mnohé další mi poskytne marketingový výzkum, konkrétně forma focus group. |
|
dc.format |
81 s., 11 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
470121 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prezentace a komunikace značky
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus výrobku
|
cs |
dc.subject |
tržní pozice
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
PR aktivity
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
presentation and communication of brand
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.subject |
product life cycle
|
en |
dc.subject |
position in the market
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
sponzorship
|
en |
dc.subject |
strategy of communication
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie pro novou značku piva Beerberry Pivovaru Janáček |
|
dc.title.alternative |
Strategy of communication for new beerbrand Beerberry made by brewery Janáček |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2005-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduate work deals with a problem with launching a brand on the czech market. It´s a new beerbrand Beerberry made by brewery Janáček. Beerberry is not a typical beer, but low-alcoholic, flavoured lager beer. My task is to analyse actual (contemporary) situation of brand and put together acceptable strategy of communication. Marketing research will help me to find answers to many questions concerning name of brand, width of portfolio, definition of target group, choice of price strategy, distribution, packaging and marketing communication. Subsequently I am going to create a Creative Brief. This will be a basic point for creation of an optimum strategy of communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
439
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-05 |
|