dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Pátíková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:05Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:25Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35345
|
|
dc.description.abstract |
Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh se snaží zjistit názory spotřebitelů na tuto firmu. Informace jsem shromažďovala prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu. Společnost Tescoma je ryze česká firma, která na tomto trhu působí už 12 let. V současné době se orientuje na nákup, prodej, reexport a v malé míře výrobu kuchyňských výrobků a potřeb pro domácnost, které jsou známé pod značkou Tescoma. Na začátku práce jsem si stanovila hypotézy, které tvořily podklad pro otázky v dotazníku určeném pro zákazníky. Zajímalo mě, zda si respondent myslí, že je Tescoma tradiční a kvalitní značka, zda má nějaký výrobek doma, jeho názor na cenu, propagaci výrobků a další otázky, které dále uvádím v dotazníku. Získaná data jsem zpracovala a vyhodnotila. Výsledky a vlastní návrhy jsou uvedeny v projektové části. |
|
dc.format |
71 s., 6 s. obr.příloh. |
|
dc.format.extent |
353017 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.05.2015 |
|
dc.subject |
Tescoma
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Tescoma
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
Analysis of customers
|
en |
dc.title |
Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh |
|
dc.title.alternative |
Customers analysis and launching a new products by Tescoma company on the Czech market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2005-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Analysis of customers and launching a new products made by Tescoma Company on the Czech market tries to find out customers opinions on the firm. I gathered all the information via a quantitative marketing research. Tescoma Company is pure Czech company that has been operating on the Czech market for 12 years. Nowadays the Company focuses on buying, selling, reexporting and in small extent also on manufacturing a kitchen products and needs for household which all are known under a brand Tescoma. At the beginning of my work I determined hypothesis that generated a ground for the questions in customers’ questionnaire. I was interested whether in customers opinion Tescoma is traditional and quality brand, whether the customers have some Tescoma products at home, their opinion on price, promotion and another answers on questions which I have stated in my questionnaire. Massed information I processed and interpreted. Results and my own suggestions are brought forward in a project part of my work. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
438
|
|
utb.result.grade |
A |
|