Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pátíková, Pavlína
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:05Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:25Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35345
dc.description.abstract Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh se snaží zjistit názory spotřebitelů na tuto firmu. Informace jsem shromažďovala prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu. Společnost Tescoma je ryze česká firma, která na tomto trhu působí už 12 let. V současné době se orientuje na nákup, prodej, reexport a v malé míře výrobu kuchyňských výrobků a potřeb pro domácnost, které jsou známé pod značkou Tescoma. Na začátku práce jsem si stanovila hypotézy, které tvořily podklad pro otázky v dotazníku určeném pro zákazníky. Zajímalo mě, zda si respondent myslí, že je Tescoma tradiční a kvalitní značka, zda má nějaký výrobek doma, jeho názor na cenu, propagaci výrobků a další otázky, které dále uvádím v dotazníku. Získaná data jsem zpracovala a vyhodnotila. Výsledky a vlastní návrhy jsou uvedeny v projektové části.
dc.format 71 s., 6 s. obr.příloh.
dc.format.extent 353017
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 26.05.2015
dc.subject Tescoma cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza zákazníků cs
dc.subject Tescoma en
dc.subject marketing research en
dc.subject Analysis of customers en
dc.title Analýza zákazníků a zavádění nových výrobků společnosti Tescoma na český trh
dc.title.alternative Customers analysis and launching a new products by Tescoma company on the Czech market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2005-05-26
dc.description.abstract-translated Analysis of customers and launching a new products made by Tescoma Company on the Czech market tries to find out customers opinions on the firm. I gathered all the information via a quantitative marketing research. Tescoma Company is pure Czech company that has been operating on the Czech market for 12 years. Nowadays the Company focuses on buying, selling, reexporting and in small extent also on manufacturing a kitchen products and needs for household which all are known under a brand Tescoma. At the beginning of my work I determined hypothesis that generated a ground for the questions in customers’ questionnaire. I was interested whether in customers opinion Tescoma is traditional and quality brand, whether the customers have some Tescoma products at home, their opinion on price, promotion and another answers on questions which I have stated in my questionnaire. Massed information I processed and interpreted. Results and my own suggestions are brought forward in a project part of my work.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 438
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account