Propagace PR agentury při jejím vstupu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace PR agentury při jejím vstupu na trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Huťová, Blanka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:03Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:03Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35335
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o problematice propagace nových firem, respektive je již konkrétně zaměřená na PR agentury. Hlavním cílem práce je návrh propagace PR agentury. V práci se objevuje specifikace termínu public relations, jsou zde analyzovány propagační aktivity nejsilnějších PR agentur na trhu a v projektové části je již samotný návrh propagačních aktivit PR agentury MT Praha, s.r.o.
dc.format 71 s., 37 s. příloh.
dc.format.extent 1835395
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject PR agentura cs
dc.subject propagace cs
dc.subject propagační aktivity cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject public relations en
dc.subject PR agency en
dc.subject promotion en
dc.subject promotion activities en
dc.subject communication en
dc.subject communication implement en
dc.title Propagace PR agentury při jejím vstupu na trh
dc.title.alternative Promotion of the PR agency during its entry to the market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated Master thesis deal with the sphere of the promotion of the new firms, like it is specifically oriented on PR agencies. The main target of the thesis is the layout of the promotion of the PR agency. There is specification of the term public relation in the thesis, there are promotion activities of the strongest PR agency of the market analysed here and in the desing part there is the layout of the promotion activities of the PR agency MT Praha, s.r.o.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 427
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account