Marketingové komunikace firmy Vande Moortel CZ, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Glaser, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:03Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:03Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35334
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci jsem se zabýval marketingovou komunikací firmy Vande Moortel CZ, s. r. o., která v roce 2004 vstoupila na náš trh. Cílem práce bylo popsat, navrhnout a pokusit se realizovat některé z navržených marketingových komunikací. Vycházel jsem z informací, které jsem získal při spolupráci s firmou. Snažil jsem se navrhnout takové prostředky marketingové komunikace, které se nejvíce hodí k oboru v němž firma podniká. Výsledné marketingové komunikace jsou podobné jaké používá konkurence. |
|
dc.format |
70 s. |
|
dc.format.extent |
1314876 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
design manuál
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
swot analýza
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
swot analysis
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace firmy Vande Moortel CZ, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Company's marketing communication of Vande Moortel CZ, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2005-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Master thesis I have deal with marketing communications in the company called Vande Moortel CZ, s.r.o., which embarg on our market in year 2004. The purposes of this work was described, suggested and try to realize some of the project of marketing communications. The information I have used, I have got from the corporation with the firm Vande Moortel CZ, s.r.o. I tried to suggest the resources of marketing communications, which are mostly throwen in firm business. As a result of marketing communications in the Vande Moortel CZ, s.r.o. are this commucations resemble with competition. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
425
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account