Marketingové komunikace firmy Vande Moortel CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace firmy Vande Moortel CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Glaser, Lukáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:03Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:03Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35334
dc.description.abstract V diplomové práci jsem se zabýval marketingovou komunikací firmy Vande Moortel CZ, s. r. o., která v roce 2004 vstoupila na náš trh. Cílem práce bylo popsat, navrhnout a pokusit se realizovat některé z navržených marketingových komunikací. Vycházel jsem z informací, které jsem získal při spolupráci s firmou. Snažil jsem se navrhnout takové prostředky marketingové komunikace, které se nejvíce hodí k oboru v němž firma podniká. Výsledné marketingové komunikace jsou podobné jaké používá konkurence.
dc.format 70 s.
dc.format.extent 1314876
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject design manuál cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject corporate identity en
dc.subject swot analysis en
dc.title Marketingové komunikace firmy Vande Moortel CZ, s.r.o.
dc.title.alternative The Company's marketing communication of Vande Moortel CZ, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated In my Master thesis I have deal with marketing communications in the company called Vande Moortel CZ, s.r.o., which embarg on our market in year 2004. The purposes of this work was described, suggested and try to realize some of the project of marketing communications. The information I have used, I have got from the corporation with the firm Vande Moortel CZ, s.r.o. I tried to suggest the resources of marketing communications, which are mostly throwen in firm business. As a result of marketing communications in the Vande Moortel CZ, s.r.o. are this commucations resemble with competition.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 425
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account