dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Faltejsková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:03Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:25Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35332
|
|
dc.description.abstract |
V předmětu diplomové práce řeším marketingový plán pro firmu FOMEI, a.s. Práci jsem rozčlenila do třech částí: teoretickou, praktickou a projektovou. V první části popisuji teoretická východiska, tedy základní marketingové pojmy, které se vztahují k dané tématice a následující praktické části. V praktické části charakterizuji marketingovou situační analýzu firmy. Na provedené syntézy poznatků a závěrů marketingových analýz navazuji návrhy na řešení a opatření a doporučení marketingových aktivit pro firmu FOMEI, a.s., které slouží jako podklad pro řešení realizovatelného projektu řešeného problému, tedy marketingového plánu. V závěrečné projektové části inovuji cíle společnosti pro tento plán, navrhuji strategie intenzivního marketingu v oblasti fota. Jako součást tohoto návrhu jsem vypracovala akční program společnosti. Závěrem jsem vypracovala prohlášení o zisku a ztrátě firmy a doporučila jsem způsob ověření efektivnosti navrhovaného marketingového plánu ve firmě. |
|
dc.format |
116 s., 24 s. obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
3147942 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2015 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingové mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingové makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketingový plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing strategies
|
en |
dc.subject |
mikroenvirons of marketing
|
en |
dc.subject |
makroenvirons of marketing
|
en |
dc.title |
Marketingový plán pro firmu FOMEI, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Marketing plan for FOMEI Inc |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2005-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis proposes a marketing plan for the Czech company FOMEI Inc. and is written in three parts: theoretical, practical and project-based. Part one outlines theoretical premises such as the basic marketing terminology used in part two and defines the aims and hypotheses of the thesis, which are verified in part three. The second, practical, part of the thesis deals with the marketing situational analysis of the company and includes a characterization of the company’s means in the market. The second part of the thesis presents data syntheses and results of the marketing analyses. Finally, I propose a range of marketing activities for FOMEI company, which form the basis for the marketing plan the thesis outlines. In the final, third, part of the thesis, I suggest new company objectives and propose a plan for new marketing strategies for the photographic equipment trade. The final chapter of the thesis presents the company’s balance sheet and proposes a way of measuring the effectiveness of the proposed marketing plan in FOMEI company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
423
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-08-15 |
|