Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:02Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:02Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35331
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétního občanského sdružení a rozšíření jeho marketingového plánu. Analyzované občanské sdružení Country kapela Gympleři Vsetín patří mezi neziskové organizace Zlínského kraje. Hlavním produktem sdružení je hudební produkce, vedlejším produktem je pozvednutí úrovně Zlínského kraje, podpora turismu a zvýšení obliby country hudby v České republice. K dosažení stanovených cílů sdružení je využíváno nejen tradičních forem marketingových komunikací. Sdružení a jeho členové dbají vysokou měrou na event marketing. Event marketing je pro neziskové organizace zajímavou formou zviditelnění vlastní existence, a také prostředek k navázání pozitivního vztahu s cílovými skupinami. Marketing a všechny jeho formy komunikace se stávají v dnešní době nepostradatelné pro život každé organizace. |
|
dc.format |
76 s., 9 s.obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
1505862 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín |
|
dc.title.alternative |
Analysis Of Marketing Communication Of Civil Society Country kapela Gympleři Vsetín |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2005-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this dissertation is an analysis of utilizing activities of marketing communications of the civil society and an expansion of the marketing plan of the organization. The analysed civil society Country kapela Gympleři Vsetín ranks among non-profit organizations in Zlín region. The main product of the organization is musical performance; secondary product is improvement of cultural level of Zlín region, support of tourism and increasing popularity of country music in Czech republic. For achieving defined goals of the society not only traditional forms of marketing communications are used. The society and its members are paying great attention on event marketing. Event marketing is very interesting method for drawing attention to the very existence of non-profit organization. And also it is an instrument for establishing positive relationship with public and target group. Marketing and each of his forms of communications are becoming essential for life of each organization. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
422
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-05 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account