Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Dvořáková, Petra
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:02Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:02Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35331
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétního občanského sdružení a rozšíření jeho marketingového plánu. Analyzované občanské sdružení Country kapela Gympleři Vsetín patří mezi neziskové organizace Zlínského kraje. Hlavním produktem sdružení je hudební produkce, vedlejším produktem je pozvednutí úrovně Zlínského kraje, podpora turismu a zvýšení obliby country hudby v České republice. K dosažení stanovených cílů sdružení je využíváno nejen tradičních forem marketingových komunikací. Sdružení a jeho členové dbají vysokou měrou na event marketing. Event marketing je pro neziskové organizace zajímavou formou zviditelnění vlastní existence, a také prostředek k navázání pozitivního vztahu s cílovými skupinami. Marketing a všechny jeho formy komunikace se stávají v dnešní době nepostradatelné pro život každé organizace.
dc.format 76 s., 9 s.obr. příloh.
dc.format.extent 1505862
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject kultura cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject culture en
dc.subject event marketing en
dc.title Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín
dc.title.alternative Analysis Of Marketing Communication Of Civil Society Country kapela Gympleři Vsetín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2005-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this dissertation is an analysis of utilizing activities of marketing communications of the civil society and an expansion of the marketing plan of the organization. The analysed civil society Country kapela Gympleři Vsetín ranks among non-profit organizations in Zlín region. The main product of the organization is musical performance; secondary product is improvement of cultural level of Zlín region, support of tourism and increasing popularity of country music in Czech republic. For achieving defined goals of the society not only traditional forms of marketing communications are used. The society and its members are paying great attention on event marketing. Event marketing is very interesting method for drawing attention to the very existence of non-profit organization. And also it is an instrument for establishing positive relationship with public and target group. Marketing and each of his forms of communications are becoming essential for life of each organization.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 422
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account