Analýza uplatnění teoretických znalostí absolventů FMK v praxi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Taťák, Vlastimil
|
|
dc.contributor.author |
Dlabaja, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:02Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:02Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35330
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá analýzou uplatnění teoretických znalostí absolventů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně v praxi. Vycházejíc z historie vzniku oboru a fakulty a výzkumu mezi komunikačními agenturami a absolventy fakulty, práce potvrzuje nedostatek praxe během studia vedoucí k problémům s uplatněním absolventů. Na základě výsledků analýzy a výzkumu je navržen model řízené praxe magisterského studia Fakulty multimediálních komunikací. |
|
dc.format |
83 |
|
dc.format.extent |
610796 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Uplatnění
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
absolventi
|
cs |
dc.subject |
FMK
|
cs |
dc.subject |
praxe
|
cs |
dc.subject |
komunikační agentury
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
applying
|
en |
dc.subject |
graduates
|
en |
dc.subject |
FMK
|
en |
dc.subject |
praxis
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Analýza uplatnění teoretických znalostí absolventů FMK v praxi |
|
dc.title.alternative |
Analysis of application of the theoretical knowledge of graduates of FMK in praxis |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2005-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present dissertation describes the concrete and practical application of the theoretical knowledge of graduates from Tomas Bata University in Zlin, Faculty of Multimedia Communications. Taking advantages from the history of development of the faculty and a relevant department as well as from the research among the communication agencies and the graduates of that faculty, the analysis confirms the lack of concrete applications during the study. This leads to problems for job finding and placement for newly graduated. On the basis of results of analysis and research here is shown model in order to start job placement´s pilot projects run and handled with support for magister level of Faculty of Multimedia Communications. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
420
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account