dc.contributor.advisor |
Drábková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Kudelová, Klaudie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-05-11T13:04:59Z |
|
dc.date.available |
2016-05-11T13:04:59Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35317
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá lingvistickou analýzou pracovních inzerátů na vybraných manažerských pozicích v online verzích britského a amerického tisku. K analýze slouží korpus čtyřiceti pracovních inzerátů, které byly uveřejněny v období od září 2015 do dubna 2016 na internetových stránkách zvolených britských a amerických novin. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s inzerováním, typy a části inzerátu, pravidla při psaní inzerátu a zabývá se také tiskem a inzerováním v něm. Shrnutí zjištěných výsledků vychází z praktické části, jejímž cílem je analyzovat a porovnat britské a americké pracovní inzeráty na manažerských pozicích podle předem definovaných hledisek. |
|
dc.format |
56 s. (82 468 znaků). |
|
dc.format.extent |
2214146 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pracovní inzeráty
|
cs |
dc.subject |
manažerské pozice
|
cs |
dc.subject |
britské a americké noviny
|
cs |
dc.subject |
lingvistická analýza
|
cs |
dc.subject |
job advertisements
|
en |
dc.subject |
managerial positions
|
en |
dc.subject |
British and American newspapers
|
en |
dc.subject |
linguistic analysis
|
en |
dc.title |
Managerial Job Advertisements in Online Editions of British and American Newspapers: A Linguistic Analysis |
|
dc.title.alternative |
Managerial Job Advertisements in Online Editions of British and American Newspapers: A Linguistic Analysis |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2016-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with linguistic analysis of chosen managerial job advertisements in online editions of British and American newspapers. In order to conduct the analysis, a corpus was made from forty job advertisements published in online editions of British and American newspapers between the period of September 2015 and April 2016. The whole work consists of theoretical and practical part. The theoretical part describes basic definitions related to advertising, types and parts of advertisement, rules in writing advertisements and also examines newspapers in terms of advertising. The conclusion of findings proceeds from the practical part, whose objective is to analyze British and American managerial job advertisements in accordance with pre-defined aspects and to compare them. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
41820
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-06 |
|
local.subject |
časopisy anglicky psané
|
cs |
local.subject |
inzeráty
|
cs |
local.subject |
nábor pracovníků
|
cs |
local.subject |
management
|
cs |
local.subject |
manažeři
|
cs |
local.subject |
English language journals
|
en |
local.subject |
advertisements
|
en |
local.subject |
recruitment
|
en |
local.subject |
management
|
en |
local.subject |
executives
|
en |