A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Polášek, David
dc.date.accessioned 2016-05-11T13:04:55Z
dc.date.available 2016-05-11T13:04:55Z
dc.date.issued 2015-11-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35309
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je provést analýzu marketingové komunikace Českého svazu házené, se zaměřením na Extraligu. V teoretické části je úkolem provést rešerši literárních pramenů se zaměřením na marketing a marketingové komunikace se zaměřením na sportovní odvětví. Dále jsou zde popsané metody postupu analýzy marketingové komunikace. V praktické části se autor zaměřuje na analýzu samotnou, kde pomocí poznatků z teoretické části provádí analýzu a srovnává poznatky s obdobnými sportovními odvětvími. Na základě výsledků praktické části jsou navrhnuta řešení dané problematiky, včetně jejich reálného použití v praxi.
dc.format 75 286
dc.format.extent 1618808
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject Média cs
dc.subject Digitální marketing cs
dc.subject Online marketing cs
dc.subject Sport cs
dc.subject Házená cs
dc.subject Český svaz házené cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Media en
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Online marketing en
dc.subject Sport en
dc.subject Handball en
dc.subject Czech Handball Federation en
dc.title A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation
dc.title.alternative A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2016-06-15
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to make a marketing communications analysis of the Czech Handball Federation with particular focus on the Extraliga. In the theoretical part, the task is to make a research of the literature specialized on marketing, marketing communications and marketing of sport. Furthermore, the methods of working out of the analysis are described. In practical part, author focuses on the analysis, which is made by using the knowledge from the theoretical part. In addition, this knowledge is compared with other sports in the similar branch. Based on the results of the analysis, suggestions of recommendation are made with respect of its feasibility.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 41824
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-06
local.subject sportovní marketing cs
local.subject česká házená cs
local.subject sports marketing en
local.subject Czech handball en


Files in this item

Files Size Format View
polášek_dp_2016.pdf 1.543Mb PDF View/Open
polášek_op_2016.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
polášek_vp_2016.pdf 148.3Kb PDF View/Open
BP_Interview_Polasek_Bijota_Novotny.m4a 63.46Mb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account